انهدام چند شرکت هرمی فعال در استان‌های کشور

تهران (پانا) - معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا در پی انهدام چند شرکت هرمی فعال در برخی استان‌های کشور، در خصوص فعالیت غیر قانونی شرکت‌های هرمی هشدار داد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
انهدام چند شرکت هرمی فعال در استان‌های کشور

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا اکبری در تشریح این خبر اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در استان‌های خراسان رضوی، مازندران و شرق استان تهران، موفق شدند با روش‌های علمی و پیچیده پلیسی، چند شرکت هرمی فعال را شناسایی و گردانندگان آن‌ها را در عملیات‌های غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه پلیس آگاهی ناجا فعالیت این گونه شرکت‌ها را در سطح شهرها و فضای مجازی به دقت زیر نظر دارد، افزود: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد عده‌ای سودجو و متقلب، جوانان و افرادی که جویای کار و فعالیت اقتصادی هستند را فریب داده و دارایی آنان مورد دستبرد قرار دهند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا در ادامه همکاری‌های مردمی را در زمینه شناسایی به موقع فعالیت‌های زیر زمینی مجرمان با اهمیت توصیف کرد و از هموطنان خواست از هرگونه فعالیتی که دریافت سود آن منوط به وارد کردن اعضای جدید می‌باشد برحذر بوده و موارد مشکوک را در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار