صادق: باید با ایجاد طرح های مختلف در مدارس، خلاقیت دانش آموزان را افزایش دهیم

تهران (پانا) - مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح جابر در هفته پژوهش، با حضور جهانشاهی مدیر آموزش و پروش منطقه 14 و جمعی از همکاران و دانش آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
صادق: باید با  ایجاد طرح های مختلف در مدارس،  خلاقیت دانش آموزان را افزایش دهیم

مراسم تجلیل از برگزیده گان طرح جابر با حضور سعید جهانشاهی؛ مدیر آموزش و پروش منطقه 14، محمد عدل لاله؛ معاون پرورشی منطقه 14، اصغر صادق؛ معاون آموزش ابتدایی منطقه 14 و جمعی از همکاران و دانش آموزان برگزار شد.

جهانشاهی ضمن تبریک هفته پژوهش گفت: با توجه به شرایط ممکن، آموزش تعطیل نیست. این شعار اصلی ماست. امروز فضای مجازی که قبلا خانواده ها و افراد آن را برای بچه ها منع می کردند، به کمک ما در زمینه آموزش و تربیت آمده است.

در ادامه جلسه، محمد صادق، معاون آموزش ابتدایی گفت: این دانش آموزان عزیز، آینده سازان کشور ما هستند و باید با ایجاد طرح های متفاوت و حمایت مدارس منطقه بتوانیم خلاقیت دانش آموزان را افزایش دهیم و با کمک این طرح ها، سلامت روحی و روانی دانش اموزان را تضمین کنیم.

در ادامه صادق گفت: ما در این دوران دانش آموزان را فقط محدود به درس نمی کنیم و می خواهیم با رشد مهارت خواندن، نوشتن، تفکر، گوش دادن و... ذهن بچه ها را آزاد کنیم و همچنین برای درک مفاهیم درسی، به آنها کمک کنیم.

در پایان مراسم صادق خطاب به دانش آموزان گفت: این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام گرفت چون تعداد برگزیدگان 30 نفر است و شما دانش آموزان، نماینده از میان آن ها هستید.

*سارا رضی، خبرنگار دانش آموز منطقه 14

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار