معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل شهرستانهای تهران:

مدیریت باید با تکیه بر پژوهش و مسائل علمی دقیق باشد

ملارد(پانا)- در حوزه پژوهش، یک دانش‌آموز مدال جهانی و ۸ نفر از همکاران ملارد، حائز رتبه استانی و کشوری شدند.

کد مطلب: ۱۱۴۷۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت باید با تکیه بر پژوهش و مسائل علمی دقیق باشد

به گزارش پانا، مراسم اختتامیه هفته پژوهش با حضور مسئولین اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، آموزش و پرورش ملارد و سایر مسئولین بصورت مجازی و پخش زنده برگزار شد.

بهارلو معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی اداره‌‌کل شهرستانهای تهران نیز ضمن خداقوت به همکاران پژوهشگر ملارد، در این جلسه گفت: هفته گذشته، گرامی‌داشت هفته پژوهش با نام شهید فخری‌زاده و با حضور وزیر آموزش و پرورش و خانواده این شهید بزرگوار در سالن جلسات شهید رجایی اداره‌کل برگزار شد و از این به بعد هر ساله تحت همین عنوان برگزار می‌شود.

او در مورد ضرورت پژوهش اضافه کرد: توسعه و پیشرفت هر کشوری در گرو پژوهش و تحقیق است و فرهنگیان ما باید زمینه را برای تربیت دانش‌آموزان پژوهشگر فراهم کنند.

بهارلو ادامه داد: پژوهش‌‌ها باید در جهت حل مسئله باشد. همچنین طرح‌‌ها باید پیوست پژوهشی داشته باشند. کشورهای پیشرفته، پنج درصد از بودجه را صرف امور پژوهش و تحقیق کرده‌اند اما در اینجا این رقم فقط نیم درصد است. خبر خوش این است که از این به بعد یک درصد از اعتبارات و درآمدهای اختصاصی بنابر قانون بودجه ۱۴۰۰، صرف مسائل پژوهشی می‌شود.

او در پایان به این نکته اشاره کرد که، در حوزه مسائل پژوهشی، علت و ریشه‌‌یابی مسائل مهم است نه آثار و عوارض آن، بنابراین باید علت را پیدا کرد و آنرا مورد بررسی قرار داد.

رضایی‌فر مدیر آموزش و پرورش ملارد نیز، در این مراسم ضمن تشکر از زحمات مدیران و دبیران مدارس در زمینه آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: فعالیت‌هایی در راستای حل مشکلات دانش‌آموزان با حضور در کانال راهبران آموزشی در روستای دور و نزدیک انجام شده است که جای تقدیر دارد.

او در مورد هفته پژوهش افزود: ارتقای علمی فرهنگیان ملارد حاکی از آن است که همکاران و دانش‌آموزان این منطقه، در زمینه تحقیق و پژوهش پیشرو و موفق بوده‌اند و حائز مقام‌های جهانی، کشوری و استانی شده‌اند.

همچنین در ادامه اختتامیه، بصورت نمادین از چند نفر از همکاران و دانش‌آموزان برتر پژوهشگر تقدیر شد.

این مراسم بصورت پخش زنده از کانال مدیران مدارس ملارد در شبکه شاد برگزار شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار