کشف بیش از ۵۳ میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق

تهران (پانا) - جانشین فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا از کشف بیش از ۵۳ میلیارد ارز و کالای قاچاق توسط پلیس فرودگاه امام (ره) و دستگیری چهار نفر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از ۵۳ میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حکمت اله سیمی اظهار کرد: در راستای پیاده سازی سیاست های ابلاغی از سلسله مراتب فرماندهی در خصوص مبارزه جدی با قاچاق حوزه اقتصادی، فرماندهی پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری ناجا با برگزاری کلاس های متعدد آموزشی برای کارکنان توانسته است گام های بسیار مطلوبی برای برقراری امنیت صنعت هوایی خصوصا مبارزه با قاچاقچیان و سودجویان اقتصادی بردارد.

وی افزود: در این راستا همکاران سختکوش پلیس فرودگاه امام (ره) در بازرسی از بار همراه چهار مسافر خروجی به مقصد دوحه مقدار قابل توجهی ارز جمعاً به ارزش ۵۲ میلیارد ریال کشف کردند.

سیمی ادامه داد: کارکنان پلیس مستقر در گمرک فرودگاه امام (ره) با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از سامانه های در اختیار از جمله سامانه کنترلی محموله های جاده ای موفق شدند حین کنترل محموله‌های خروجی از گمرک، دو پالت کالای قاچاق شامل تجهیزات الکترونیک به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کنند.

جانشین فرمانده پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری ناجا برخورد قاطع با قاچاقچیان صنعت هوایی را از اولویت‌های ماموریتی این پلیس برشمرد و خاطرنشان کرد: لازمه کسب موفقیت و پیشبرد اهداف سازمانی در تمامی عرصه ها، اهتمام جدی به امر آموزش کارکنان و تجهیز یگان های زیر مجموعه به امکانات کمک بازرسی نوین است که این پلیس با ارائه آموزش های تخصصی به کارکنان و تلاش برای برخورداری از فناوری های نوین ضمن تامین امنیت مطلوب در حوزه سرزمینی همچنان در این خصوص پیشتاز و پیشگام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار