در پی ادامه آموزش غیرحضوری مدارس شهری؛

فعالیت مدارس روستایی سیستان و بلوچستان با معلمان بومی حضوری شد

زاهدان (پانا) - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از استمرار تعطیلی مدارس شهری و ادامه فرآیند ارائه آموزش های مجازی دانش آموزان تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با اپیدمی کرونا فعالیت مدارس روستایی فقط با اولویت حضور معلمان بومی ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۴۷۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت مدارس روستایی سیستان و بلوچستان با معلمان بومی حضوری شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، داود گلی اظهار کرد: موضوع تعطیلی مدارس شهری و ادامه فرآیندهای آموزشی از درگاه مجازی، تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بر اساس مصوبه ۲۲ آذر ماه ستاد استانی مقابله با اپیدمی کرونا، فعالیت مدارس روستایی فقط با حضور معلمان بومی استمرار دارد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نحوه حضور کارکنان اداری نیز به استناد دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد مدیریت بحران استان که به فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و ادارات تابعه ارسال شده، وضعیت قرمز حضور یک سوم کارکنان، وضعیت نارنجی حضور ۵۰ درصد کارکنان و وضعیت زرد حضور دو سوم کارکنان در محل کار خواهد بود.

گلی خاطر نشان کرد: هرگونه تغییر در نحوه فعالیت مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق از طریق سایت و کانال های ارتباطی این اداره کل اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار