رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

اقتدار ایران برخلاف برخی از کشورهای همسایه بومی است

تهران (پانا)- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تاکید کرد اقتدار ما برخلاف برخی از کشورهای همسایه بومی بوده و نشأت گرفته از تلاش و تخصص نخبگان و دانشمندان داخل کشور همچون شهید محسن فخری‌زاده است در حالی که قدرت و اقتدار برخی از کشورهای همسایه وارداتی است.

کد مطلب: ۱۱۴۷۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اقتدار ایران برخلاف برخی از کشورهای همسایه بومی است

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت دفاع ویژه کارکنان پایور و وظیفه از مسابقات که در رشته‌های تحقیق، ترتیل، مفاهیم، حفظ ۵، ۱۰، ،۱۵ ، ۲۰ جزء و کل قرآن با حضور ۳۰۰ نفر از کارکنان پایور و وظیفه وزارت دفاع انجام شد، از تمامی عوامل قرآنی و دست اندرکاران این حوزه که در راه نشر و گسترش فرهنگ قرآن تلاش می‌کنند، تقدیر کرد.

وی ادامه داد: سازمان صنایع هوافضا همچنان که در اقتدارآفرینی نظام مقدس جمهوری اسلامی مانند نگینی درخشان ظاهر شده است در حوزه قرآن و فعالیت‌های قرآنی نیز پیشتاز است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان خاطراتی از شهید برجسته کشور، محسن فخری‌زاده اظهار داشت: علت اصلی صاحب فکر بودن، خلاقیت و نخبگی این شهید بزرگوار قرآنی بودن ایشان بود.

آقاجانپور با بیان اینکه قرآن نور است و هر فضایی که در آن فعالیت‌های قرآنی انجام می‌شود، نورانی خواهد شد، تصریح کرد: قرآن می‌تواند آسیب‌ها و مسائل متعدد کارکنان و خانواده‌ها را برطرف کرده و آنها را در مسیر الهی قرار دهد.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد است تا خانواده‌ها را از دین و قرآن جدا کند، خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا تلاش کرده‌ایم فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی خود را در بسترهای فضای مجازی با لحاظ نمودن ملاحظات و نکات امنیتی و حفاظتی، موثرتر از گذشته به انجام رسانیم.

آقاجانپور با بیان اینکه برآورد می‌شود تا پایان سال جاری تعداد ۱۰ هزار نفر به خانواده قرآنی وزارت دفاع اضافه شود، ابراز داشت: نیروهای مسلح و به ویژه وزارت دفاع درصدد عملی کردن منویات مقام معظم رهبری بوده و تلاش دارند خانواده‌های بیشتری از کارکنان را در فعالیت‌های قرآنی وارد کنند.

وی با بیان اینکه اقتدار ما برخلاف برخی از کشورهای همسایه بومی بوده و نشأت گرفته از تلاش و تخصص نخبگان و دانشمندان داخل کشور همچون شهید محسن فخری‌زاده است، عنوان کرد: قدرت و اقتدار برخی از کشورهای همسایه وارداتی است؛ اما اقتدار جمهوری اسلامی به برکت انقلاب و رهبری داهیانه امام خمینی و آیت‌الله خامنه‌ای و با بهره‌گیری از نخبگان و دانشمندان مخلص و متعهد روز به روز در حال افزایش و توسعه در زمینه‌های مختلف است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار