توضیح مجمع تشخیص درباره موافقت رهبر انقلاب با تمدید بررسی لوایح FATF

تهران (پانا) - روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور اطلاعیه‌ای توضیحی، تصریح کرد رهبر معظم انقلاب در پاسخ به تقاضای ریاست محترم جمهوری، صرفا با تمدید زمان بررسی لوایح FATF موافقت فرموده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۴۷۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
توضیح مجمع تشخیص درباره موافقت رهبر انقلاب با تمدید بررسی لوایح FATF

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور تنویر افکار عمومی پیرامون اخبار منتشر شده درخصوص تمدید زمان بررسی لوایح FATF اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «همانگونه که دبیر محترم مجمع در حاشیه جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام (۹۹/۹/۱۹)، در جمع خبرنگاران اعلام کردند، ریاست محترم جمهوری طی نامهای به محضر مقام معظم رهبری ضمن درخواست تمدید زمان بررسی لوایح "پالرمو" و "سی اف تی" مربوط به پیوستن‌جمهوری اسلامی ایران به گروه اقدام مالی (FATF) در مجمع تشخیص مصلحت نظام، از معظم له درخواست کردهاند که مجمع، با اضافه کردن تحفّظ جدید، شرایط الحاق به این ‌معاهدات را فراهم‌کند.

رهبر معظم انقلاب در پاسخ به دو درخواست‌ مذکور، صرفا با تمدید زمان بررسی این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام موافقت فرمودهاند.

کمیسیون‌های مجمع در سال جاری با رعایت شیوهنامههای بهداشتی جلسات مستمری داشتهاند و نشستهای صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز متناسب با وجود دستور و ابلاغیه‌های ستاد ملی کرونا برگزار شده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار