پخش سریال طنز با حال و هوای «شب یلدا» از رادیو

تهران (پانا) - اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سریال رادیویی «ساختمان شماره 99» را با حال و هوای شب یلدا برای پخش از شبکه های رادیویی نمایش و سلامت آماده کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
پخش سریال طنز با حال و هوای «شب یلدا» از رادیو

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، مریم تاجیک نویسنده این مجموعه رادیویی گفت: «ساختمان شماره ۹۹» یک سریال طنز به مناسبت شب یلدا و توامان معضلات آپارتمان نشینی است که در هفت قسمت نوشته شده است .

وی افزود: داستان نمایش درباره قصه ی مردی است که در طمع به دست آوردن کل آپارتمان به دروغ ایرادی روی ساختمان می گذارد تا در حال و هوای شب یلدا و درحالیکه همه تدارک مراسم این شب را می بینند واحدهای این ساختمان را خریداری کنند.

این نویسنده در پایان تأکید کرد که موضوع داستان اورژینال بوده و توسط وی طراحی شده است.

«ساختمان شماره 99» به نویسندگی مریم تاجیک، تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، کارگردانی امیر زنده دلان، روایت شمسی صادقی ، صدابرداری علی حاجی نورزوی، افکتوری فاطمه حسن پور و با هنرمندی ایوب آقاخانی، مهرداد مهماندوست، اجمد گنجی، راضیه مومیوند، بهناز بستان دوست، مونا صفی، مینا شجاع،معصومه عزیز محمدی، شیرین سپه راد، عباس توفیقی و سعیده فرضی، از روز شنبه بیست و نهم آذر ماه ، ساعت 6:15 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 21:45 دقیقه به روی آنتن رادیو سلامت می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار