مسابقه ی "شهر خوب قصه ها" ویژه شب یلدا

تهران (پانا) - مسابقه" شهر خوب قصه ها " که با هدف تحکیم هرچه بیشتر پیوندهای خانوادگی در ایام همه گیری بیماری کرونا تدارک دیده شده است، به صورت مسابقه در شبکه های اجتماعی و در قالب قصه گویی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۴۷۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه ی "شهر خوب قصه ها" ویژه  شب یلدا

پروانه دوستی؛ مدیر فرهنگسرای امید و مسئول بخش فرهنگی _ هنری منطقه 14 در گفت و گو با پانا از برگزاری مسابقه "شهر خوب قصه ها" گفت: طولانی ترین شب سال که شب یلدا نامگذاری شده است از دیرباز فرصت منا سبی برای کنار هم بودن بیشتر خانواده های ایرانی جهت تقویت صمیمیت، همدلی ها و همچنین انتقال مفاهیم اخلاقی و دینی از سوی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها با بیان قصه ها و داستانهای کهن ایرانی و بهانه ای فرهنگی برای پیوند نسل ها و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی بوده است.

او گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و ممنوعیت دورهمی های خانوادگی در شب یلدا، ویژه برنامه ای با عنوان " شهر خوب قصه ها" با هدف تحکیم هرچه بیشتر پیوندهای خانوادگی در ایام همه گیری بیماری کرونا، به صورت مسابقه در شبکه های اجتماعی و در قالب قصه گویی پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها تدارک دیده است.

در ادامه وی افزود: از شرایط شرکت در این مسابقه به این صورت است که پدربزرگ ها و مادربزرگ ها باید به بیان قصه های پندآموز خود پرداخته و آن را در دو قالب ویدئو یا فایل صوتی (پادکست) حداکثر5 دقیقه ای، در صفحه اینستاگرام شخصی خود بارگذاری کنند.

در انتها وی گفت: پس از داوری آثار، 20 اثر برگزیده در صفحه اینستاگرام "شهر خوب قصه ها" برای داوری مردمی بارگذاری خواهد شد و در نهایت 3 اثر از قصه گویی های ویدئویی و 1 اثر از قصه گویی های صوتی که مورد پسند مخاطبان قرار گرفته است، به عنوان برنده این مسابقه معرفی خواهند شد. در پایان هم، به 20 نفر برگزیده و راه یافته به مرحله داوری مردمی، یک لوح سپاس تقدیم می شود.

این مسابقه تا 2 دی ماه مهلت دارد. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به شرایط و نحوه ارسال اثر، به سایت فرهنگسرای امید omid.farhangsara.ir مراجعه کنند.

*فاطمه آبروش، خبرنگار دانش آموز منطقه 14

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار