مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان:

بیش از ۶۵ هزار نفر از خدمات ناظران سلامت گیلان بهره مند شدند

رشت (پانا) -مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اعلام کرد از آغاز طرح ناظران سلامت تاکنون ۳۴ هزار و ۲۶۹ واحد صنفی و اماکن عمومی گیلان از خدمات طرح ناظران سلامت بهره مند شده اند.

کد مطلب: ۱۱۴۷۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۶۵ هزار نفر از خدمات ناظران سلامت گیلان بهره مند شدند

به گزارش روابط عمومی هلال احمراستان، سیاوش غلامی اظهار کرد: ۶۵ هزار و ۱۹۴ نفر از خدمات طرح ناظران سلامت از ابتدای اجرای این طرح تاکنون در استان گیلان بهره مند شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به تعداد بهره وران واحدهای صنفی و اماکن عمومی استان از طرح ناظران سلامت، افزود: از آغاز طرح ناظران سلامت تاکنون ۳۴ هزار و ۲۶۹ واحد صنفی و اماکن عمومی در استان گیلان از خدمات طرح ناظران سلامت بهره بردند.

غلامی با اشاره به همکاری جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی در طرح مذکور، اظهار کرد: طرح ناظران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سپاه قدس گیلان در شهرستان‌های مختلف در حال اجرا است و در قالب همکاری جوانان، داوطلبان و امدادگران با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی در راستای صیانت از سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا انجام می‌شود.

مدیرعامل هلال احمر گیلان با بیان اینکه ارائه خدمات داوطلبانه با رعایت کرامت انسانی بهره وران از رویکرد طرح ناظران سلامت است، گفت: این طرح با رویکرد ارائه خدمات داوطلبانه و با رعایت کرامت انسانی بهره وران و حفظ سلامت جوانان و داوطلبان مشارکت کننده در حال اجرا است.

غلامی با اشاره به چگونگی اجرای طرح ناظران سلامت و نحوه مشارکت جوانان، داوطلبان و امدادگران در این طرح افزود: تیم با یک کارشناس بهداشت با مراجعه به صنوف مختلف به رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک تاکید می‌کنند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ۴۰۰ نفر از اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان گیلان در قالب ۲۰۰ تیم مشارکت و همکاری داشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار