تقدیر از نویسنده کوچک در هفته پژوهش

تهران(پانا) - مراسم تجلیل از نویسنده ای کوچک در هفته پژوهش، با حضور سعید جهانشاهی، مدیر آموزش و پروش منطقه 14 و جمعی از همکاران و دانش آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از نویسنده کوچک در هفته پژوهش

مراسم تجلیل از نویسنده ای کوچک در هفته پژوهش، با حضور سعید جهانشاهی؛ مدیر آموزش و پروش منطقه 14، محمد عدل لاله؛ معاون پروشی منطقه 14، اصغر صادق؛ معاون آموزش ابتدایی منطقه 14 و جمعی از همکاران و دانش آموزان برگزار شد.

در ابتدای جلسه، جهانشاهی ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته پژوهش گفت: فرق دانش آموز پژوهنده با دانش آموزعادی این است که دانش آموز عادی، زنده نیست و فقط در میان مردم است و دانش آموز پژوهنده، فعال و زنده در میان ماست. با ا توجه به شرایط ممکن، آموزش تعطیل نیست. این شعار اصلی ماست. امروز فضای مجازی که قبلا خانواده ها و افراد، آن را برای بچه ها منع می کردند، به کمک ما در زمینه آموزش و تربیت آمده است.

در ادامه، بعد از صحبت های جهانشاهی، امیر علی شربتی؛ دانش آموز 9 ساله، توضیح کوتاهی راجع به آثارش داد. گفتنی است که او برخلاف هم سن و سالانش، خواندن و نوشتن را زودتر از سن مدرسه فراگرفته و به همین دلیل او اولین کتاب خود را در سن 5 سالگی نوشته و منتشر کرده است.

او اشاره می کند که پدر و مادرش حامی و مشوق او بودند. بعد ها هم کتاب های متعدد دیگری نوشت که از جمله آنها می توان به کتاب امیرعلی و حیوانات سبز اشاره کرد. او گفت: در کنار نویسندگی، به حوزه نقاشی هم می پردازد و تاکنون هم در این زمینه، گالری های متعددی در موزه آبگینه، موزه ملی، تالار هنر کاخ نیاوران و تالار آبی برگزار کرده است.

در انتهای مراسم، طی تجلیل از آثار هنری وی، این نویسنده کوچک، کتاب ماجرای امیر و میرا را به عنوان یادگاری به جهانشاهی، مدیر منطقه14 هدیه داد .

*سارا رضی، خبرنگار دانش آموز منطقه 14

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار