تشریح عملکرد قرارگاه عملیاتی شهیدسلیمانی دراسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - در شهرستان اسلامشهر ۱۸۰ تیم آموزش دیده بسیج در قالب حافظان سلامت ضمن مراجعه به 37 هزار خانوار فرمهای آموزشی به آنها تحویل دادند .

کد مطلب: ۱۱۴۷۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تشریح عملکرد قرارگاه عملیاتی شهیدسلیمانی دراسلامشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر مسعود مرسلپور، فرماندار منطقه بدر سخنانی اظهار کرد: در آبان ماه 284 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در دو بیمارستان شهرستان بستری شدند که اکنون در این زمینه نیز شاهد کاهش بستری‌ها هستیم و تا روز بیست و ششم آذرماه 215 بیمار در مراکز بیمارستانی اسلامشهر بستری شدند.

او در ادامه افزود: در شهر اسلامشهر ۱۸۰ تیم آموزش دیده بسیج در قالب حافظان سلامت ضمن مراجعه به 37 هزار خانوار فرمهای آموزشی به آنها تحویل دادند و 711 بسته کمک معیشتی نیز به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا تحویل شده است.

رئیس قرارگاه عملیاتی شهید سلیمانی اسلامشهر به معرفی 88 نفر از سوی تیم‌های بسیج به شبکه بهداشت و درمان جهت پیگیری روند درمان اشاره کرد و گفت: شهر اسلامشهر به 19 محله تقسیم شده که حافظان سلامت به 159 هزار خانوار مراجعه خواهند داشت.

مرسلپور با بیان اینکه ۴۸ تیم با حضور بسیجیان بخش چهاردانگه فعالیت خود را در این شهر آغاز کردند، تصریح کرد: ۱۸ تیم حافظان سلامت نیز در بخش احمدآباد مستوفی ۴ هزار و سیصد خانوار را در این بخش پوشش دادند.

فرماندار اسلامشهر به بازدید تیم‌های گشت مشترک شهرستان از 2 هزار و پانصد و چهارده واحد صنفی در آذرماه اشاره کرد و افزود: در این مدت 143 واحد صنفی پلمب و 126 واحد نیز اخطار پلمب دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار