برگزاری جلسه کشوری کارسوق لیزر و کوانتوم مدارس استعداد درخشان

ورامین(پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری جلسه کشوری کارسوق (کارگاه پروژه و پژوهش محور) لیزر و کوانتوم مدارس استعداد درخشان در دبیرستان شهید ستاری ورامین خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کشوری کارسوق لیزر و کوانتوم مدارس استعداد درخشان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بهروز هاشمی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورزش و اسناد بالادستی گفت: در نقشه جامع علمی کشور بر هدایت نظام آموزشی برای تامین و جذب نیروهای نخبه و متخصص مورد نیاز تاکید شده است.

او‌ شناسایی، جهت‌دهی و تقویت رویکرد پژوهش محور در مدارس استعدادهای درخشان را ضروری دانست و افزود: بهره‌مندی از توانمندی و ظرفیت‌های فوق‌العاده این دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف فناوری و اجرای برنامه‌های آموزشی مبتنی بر پروژه از اهمیت خاصی برخوردار است.

هاشمی با تاکید بر اینکه امروزه یکی از قدرتمندترین حوزه‌های تکنولوژی مربوط به لیزر است، تصریح کرد: امروزه فناوری لیزر و کاربرد آن در سطح کشور و در مقیاس جهانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

گفتنی است این جلسه باحضور معاون آموزش سازمان سمپاد، معاون پرورشی و تربیت بدنی سازمان سمپاد، هاشمی معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، دبیر راهبردی کارسوق لیزر ونمایندگان تام‌الاختیار سازمان‌های انرژی هسته‌ای وسازمان بسیج مهندسین صنعتی، رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش شهر تهران، رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در دبیرستان شهید ستاری ورامین برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار