کشف 750 کیلو مکمل بدنسازی قلابی در مرکز تهران

تهران (پانا) - سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری از دستگیری تولید کننده مکمل های بدنسازی تقلبی و کشف 750 کیلو مکمل قلابی در ناصر خسرو خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
کشف 750 کیلو مکمل بدنسازی قلابی در مرکز تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر تولید و توزیع مکمل های بدنسازی تقلبی توسط متصدی یک واحد صنفی در محدوده کلانتری 113 بازار تیمی از ماموران عملیات این کلانتری بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی بیان کرد: تحقیقات پلیسی حاکی از صحت خبر دریافتی داشت و با هماهنگی های قضائی روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری بازار به نشانی اعلامی اعزام و ضمن دستگیری متهم در بازرسی از آن مکان، موفق شدند 750 کیلو مکمل بدنسازی در بسته های 50 کیلو که توسط متهم تهیه شده به صورت فله ای آماده برای فروش بود، کشف کنند.

سرکلانتر هفتم عنوان داشت: علاوه بر مکمل های کشف شده مقادیر فراوانی مواد شیمیایی، آرد برنج، رنگ و اسانس برای تولید مکمل ها و همچنین تعدادی برچسب و پاکت بسته بندی جعلی با برندهای خارجی و قوطی های خالی، کشف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده با هماهنگی مقام قضائی برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی انتقال یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار