اعمال نرخ جدید معاینه فنی از امروز

تهران (پانا) - بر اساس مصوبه دولت در سامانه سیمفا وزارت کشور از امروز ۲۷ آذر ۱۳۹۹ به صورت سراسری در کل مراکز معاینه فنی کشور افزایش نرخ اعمال شد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
اعمال نرخ جدید معاینه فنی از امروز

به گزارش ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران، حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، ضمن اشاره به رایگان شدن هزینه مراجعه نخست تاکسی‌ها در مراکز معاینه شهر تهران در ۲۶ آذر به مناسبت روز حمل و نقل، بیان کرد: در این روز یک هزار و ۳۱ دستگاه تاکسی به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده است. همچنین این آمار در مقایسه با مراجعات تاکسی در روزهای قبل رشد ۱۰ برابری داشته است.

به گفته وی، حدود ۶۰ درصد از این خودروها بدون نقص فنی بوده و در مراجعه نخست موفق به اخذ معاینه فنی شده‌اند.

مقدم درباره افزایش نرخ معاینه فنی توضیح داد: بر اساس مصوبه دولت در سامانه سیمفا وزارت کشور از امروز ۲۷ آذر ۱۳۹۹ به صورت سراسری در کل مراکز معاینه فنی کشور اعمال و مراکز تهران نیز براساس قیمت جدید فعالیت می‌کنند. در نرخ جدید برای خودروهای سبک هزینه مراجعه اول ۱۰ هزار تومان و مراجعه مجدد ۲ هزار تومان افزایش دارد.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در پایان گفت: همچنین به مناسبت ۲۶ آذر روز حمل و نقل از رانندگان خودروهای حمل و نقل درون و برون شهری مراجعه کننده به مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین پایانه غرب به عنوان نمایندگان جهادگر عرصه حمل و نقل کشور تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار