معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان قرچک :

جشنواره نوجوان سالم در سطح واحدهای آموزشی شهرستان قرچک آغاز شد

قرچک (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان قرچک برگزاری جشنواره نوجوان سالم را عامل معرفی دستاوردها و ابتکارات مدارس وشناسایی و معرفی الگوهای موفق آموزش پیشگیری به کودکان و نوجوانان دانست.

کد مطلب: ۱۱۴۷۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره نوجوان سالم در سطح واحدهای آموزشی شهرستان قرچک آغاز شد

مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان قرچک ضمن تاکید بر اهمیت این طرح اظهار کرد: جشنواره نوجوان سالم با رویکرد ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر، سو‌مصرف مواد و آسیب‌های اجتماعی و افزایش مهارت و آگاهی دانش‌آموزان، برگزار می‌شود.
او در ادامه گفت: گستره اجرای این طرح شامل؛ دانش‌آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم، دوره دوم مقطع ابتدائی، کلیه همکاران شاغل در مدرسه، کلیه والدین دانش‌آموزان است.

مهدی دهقانی تشریح کرد: داوطلبان می‌توانند در بخش‌های خلاقیت‌های دانش‌آموزی(شامل قالب‌های: ایده‌پردازی، مقاله با رویکرد پژوهشی، نقاشی، روزنامه دیواری، عکس، فیلم کوتاه،نرم‌افزار و چند رسانه‌ای)و در بخش ابتکارات مدرسه‌ای (الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس درس) و تهیه کلیپ آموزشی از تدریس مدرسان پیشگیری و مراقبت با استانداردهای ذکر شده در بخش فیلم و محصولات و منابع کمک آموزشی و فرهنگی پیشگیری و پروژه‌های ابتکاری است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان قرچک زمان شروع و پایان طرح را آذرماه ۹۹ و پایان طرح را اسفندماه ۹۹ اعلام کرد‌.
مهدی دهقانی تاکید کرد: کمیته پیشگیری منطقه محل دبیرخانه جشنواره را مشخص کرده و با توجه به استقرار کانون یاریگران زندگی منطقه در کانون تربیتی، دبیرخانه جشنواره نیز در این کانون مسقر می‌شود. گروه نوجوان سالم در شاد تشکیل شده است و اطلاع‌رسانی مناسب در گروهها و کانال‌های شاد انجام گرفته‌است.
او گفت: جهت دریافت آثار، آدرس لینک گروههای دریافت آثار که توسط دبیرخانه تشکیل شده، به مدارس ابلاغ شد و مدارس موظفند پس از دریافت آثار و داوری، آثار رتبه های اول هر رشته را به همراه شناسنامه اثر و گواهی اشتغال به تحصیل دانش آموزان، تصویر حکم فرهنگیان در قالب یک فایل zip نموده و به اسم صاحب اثر در گروه معرفی شده بارگزاری کنند.
او درپایان گفت: آثار دریافتی از مدارس جمع بندی و پس از تفکیک در اختیار داوران محترم قرارمی گیرد و رتبه‌های اول منطقه به استان معرفی خواهند شد در ضمن استفاده عینی و ملموس و مستقیم از سیگار، قلیان و مواد مخدر،چاقو و... توسط دانش‌آموزان در خلق آثار ممنوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار