کارگروه مدیریت فوریت های روانی – اجتماعی تشکیل شد

زنجان (پانا) - جلسه توجیهی تببین شیوه نامه اجرایی مدیریت فوریت های روانی – اجتماعی دانش آموزان با حضور مسئولین وزارتی و استانی زنجان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه مدیریت فوریت های روانی – اجتماعی تشکیل شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان،در این جلسه جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی ضمن خیر مقدم ، به بیان وظایف و اهداف تشکیل کارگروه مدیریت فوریت های روانی و اجتماعی پرداختند.

وی با توجه به نتایج آزمون سلامت روان دانش آموزان آسیب هایی که امروزه دانش آموزان را تهدید می کند بیان کرد و گفت: آسیب ها امروزه بسیار متنوع و گسترده شده است و در همین راستا وزارت آموزش و پرورش برای حمایت و تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان طرح مدیریت فوریت های روانی و اجتماعی را اجرا می کند.

گنج خانلو تصریح کرد: بر رعایت اصول رازداری و شئونات اخلاقی و حرفه ای تیم مداخله در مدرسه و منطقه نسبت به پیگیری و ارسال گزارش مطابق شیوه نامه اقدام شود.

در ادامه جلسه، مهدی نیکخواه رئیس اداره مشاوره با اشاره به درصد خطر پذیری بالای دانش آموزان بیان کرد: خشونت دانش آموزان بالاترین آمار خطرپذیری را به خود اختصاص داده اند و یکی از اهداف مهم این طرح، مداخله سریع و به هنگام در زمان وقوع آسیب ها است.

گفتنی است در این جلسه، محمد مصطفوی معاون مشاوره اداره کل امور تربیتی با تاکید بر پیگیری و اجرای برنامه های مشاوره به تشریح شیوه نامه مدیریت فوریت روانی - اجتماعی دانش آموزان پرداخت و ضمن بیان اهداف و ضرورت اجرای طرح، وظایف تیم مداخله در فوریت های روانی-اجتماعی را در سطح استان و مناطق بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار