درخواست پلیس راهور برای تغییر ساعت محدودیت‌های ترافیکی شبانه

تهران (پانا) - رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از درخواست پلیس به ستاد ملی کرونا برای تغییر ساعت محدودیت‌های ترافیکی شبانه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
درخواست پلیس راهور برای تغییر ساعت محدودیت‌های ترافیکی شبانه

به گزارش پلیس راهور تهران، سردار محمد حسین حمیدی ضمن اعلام این مطلب گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و اعلام محدودیت‌های تردد و اینکه رانندگان می‌بایست قبل از ساعت ۲۱ به منزل و یا مقصد برسند شاهد حجم بالای ترافیک در این ساعات در تهران هستیم.

وی گفت: رانندگان طبیعتا می‌خواهند با عجله و هرچه زودتر در بین ساعتهای ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ به مقصد رسیده و توسط دوربین‌ها جریمه نشوند، این عجله و شتاب و به تعویق انداختن سفر و موکول نمودن تردد در ساعات پایانی محدودیت‌ها، معضلات ترافیکی بسیاری را برای شهر تهران بوجود آورده است.

سردارحمیدی افزود: در این بین چنانچه ریزش نزولات آسمانی و بارندگی نیز روی دهد، مزید بر علت شده و بر حجم ترافیک می‌افزاید، چرا که اکثر شهروندان در این شرایط از خودروی شخصی استفاده نموده و با بیرون آوردن خودروهای خود بر ترافیک شهر تهران می‌افزایند.

سردار حمیدی بیان داشت: به همین خاطر پیشنهاد پلیس راهور تهران به ستاد ملی کرونا این است که ساعت اجرای محدودیت را از ساعت ۲۱:۰۰به ۲۲:۰۰ تغیر داده تا پلیس بتواند ترافیک را بهتر مدیریت کرده و شهروندان نیز بتوانند در تصمیم گیریهای خود بهتر عمل نموده و قبل از ساعت اعلامی به مقصد برسند.

وی گفت: حجم ترافیکی که در این ساعات در تهران شاهد آن هستیم امید است با اجرای ساعت جدید برطرف و رفع گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار