مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

ضرورت توجه به امر پیشگیری درراستای کاهش آسیب‌های اجتماعی

اسلامشهر (پانا) - در راستای اجرای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی با همکاری استانداری تهران، درحدود 250میلیون تومان تجهیزات رایانه‌ای به 14 واحد آموزشی کم برخوردارآموزش و پرورش اسلامشهر اختصاص یافت.

کد مطلب: ۱۱۴۷۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه به امر پیشگیری درراستای کاهش آسیب‌های اجتماعی

حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در مراسم اهدای تجهیزان آموزشی، رایانه‌ای به مدارس کم برخوردار در راستای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی که در نمازخانه ولایت اداره آموزش و پرورش برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: با توجه به انعقاد تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و وزارت کشور در راستای کاهش و مقابله با آسیب‌های اجتماعی و با نظارت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برای برای مناطق تابعه تجهیزات رایانه‌ای جهت تسهیل در امر آموزش در نظر گرفته شد.

او در ادامه افزود: شاید در اذهان افراد این سوال مطرح شود که تجهیزات رایانه و کاهش آسیب‌های اجتماعی چه ارتباطی دارند، در جواب باید گفت: در مدارس کم برخوردار که آسیب‌های اجتماعی در مواردی بیشتر به چشم می‌خورد، در راستای پیشگیری از موارد مذکور، اختصاص تجهیزات و منابع از نقش بسزایی برخوردار است.

بنار تصریح کرد: در طرح اهدای تجهیزات در حدود 250میلیون تومان تجهیزات رایانه‌ای جهت 14 واحد آموزشی کم برخوردار آموزش و پرورش اسلامشهر با همکاری معاونین پرورشی و تربیت بدنی قبل و فعلی، کارشناس پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و شورای معاونین تهیه شد و در اختیار مدیران واحدهای آ‌موزشی قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر بیان کرد: همچنین در راستای پویش همدلی تهیه تبلت و گوشی جهت دانش‌آموزن و کمک به ادامه تحصیل آنان با همکاری مدیران مدارس و خیرین 500میلیون تومان هزینه شده که امیدواریم برای همگان باقیات و صالحات باشد.

سپس سولماز زارعی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی با قدردانی از همکاری مدیر، شورای معاونین و دست‌اندر کاران اجرای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: بهترین روش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری است و ما با در اختیار قرار دادن تجهیزات رایانه‌ای جهت 14 واحد آموزشی در حدود هفت هزار دانش‌آموز را تحت پوشش قرار دادیم.

او به مدیران واحدهای آموزشی توصیه کرد: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در واحدهای ‌آموزشی این نگاه را داشته باشیم که همه دانش‌آموزان فرزندان خود ما هستند و آگاه سازی و آموزش مهارت‌های اجتماعی در کاهش آسیب‌های اجتماعی از نقش بسزایی برخوردار است.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار