مدیر آموزش و پرورش منطقه۱ در نشست مجازی هفته پژوهش عنوان کرد:

تصویر آینده هر کشوری در سیمای آموزش و پرورش امروزش است

تهران(پانا)- به مناسبت هفته پژوهش، وبیناری در بستر کانال مدیران منطقه یک در شاد برگزار شد و حدادی مدیر آموزش و پرورش منطقه1 ،پژوهش را عامل پویایی و سلامت همه نهادها و سازمان ها به ویژه آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۱۴۷۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
تصویر آینده هر کشوری در سیمای آموزش و پرورش امروزش است

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران به مناسبت هفته پژوهش وبیناری با حضور حدادی مدیر آموزش و پرورش منطقه1، طاهری معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی، عطوفی کارشناس مسئول واحد پژوهش، برخی از اعضای شورای مدیریتی و نمایندگانی از مدیران و فرهنگیان پژوهشگر برتر آموزش و پرورش منطقه1 در در اتاق کنفرانس دفتر مدیریت منطقه برگزار شد. حدادی مدیر در نشستی که به صورت مجازی در قالب وبینار و نیز در بستر کانال مدیران منطقه یک در شاد برگزار شد با ابراز خرسندی از مشارکت چشمگیر فرهنگیان منطقه در فعالیت های پژوهشی، پژوهش را عامل پویایی و سلامت همه ی نهاد ها و سازمان ها به ویژه آموزش و پرورش دانست و تاکید کرد: نتایج پژوهش فرهنگیان باید در عمل مورد استفاده مدارس و ادارات قرار بگیرد.

حدادی همچنین ضمن تبریک روز ملی پژوهش از تلاش های صورت گرفته در معاونت پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی منطقه و به شکل ویژه واحد پژوهش قدردانی کرد و افزود: تصویر آینده ی هر کشوری را در سیمای آموزش و پرورش امروزش می توان دید و پژوهش بخش مهم بسیار تاثیر گذار در توفیق و توسعه آموزش و پرورش کشور هاست. باید تلاش کنیم تا تجربیات خاص دوران کرونا را بعدها نیز به کار ببندیم و به توسعه دانش در عصر جدید با اقتضائات ویژه اش کمک کنیم.
محمد طاهری، معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه1 نیز در ابتدای جلسه ضمن قدردانی و ابراز خرسندی از مشارکت پرشور فرهنگیان منطقه1 در فعالیت های پژوهشی با وجود شرایط بروز کرونا، از آماده بودن بسترها برای افزایش فعالیت های پژوهشی در منطقه خبر داد و بر استفاده عملی از نتایج این تحقیقات نیز تاکید کرد.
طاهری همچنین ضمن ابراز خوشحالی از حضور حدادی مدیر جدید آموزش و پرورش منطقه1 که سال ها به عنوان معاون اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران مسئولیت مستقیم فعالیت های پژوهشی شهر تهران را عهده دار بوده است از تلاش های صادق صادق پور مدیر پیشین آموزش و پرورش منطقه1 نیز که در گسترش فعالیت های پژوهشی منطقه بسیار تاثیرگذار بوده است قدردانی کرد.
فرحناز عطوفی کارشناس مسئول پژوهش منطقه در ادامه این نشست با ارائه گزارش کاملی از فعالیت های صورت گرفته در این حوزه با مدیران و معلمان پژوهشگر برتر منطقه گفتگو کرد. نمایندگانی که به شکل حضوری در این نشست حضور داشتند و همین طور شرکت کنندگان آنلاین همایش چکیده ای از مقالات و پژوهش های خود را ارائه کردند.
در پایان این مراسم به چند نفر از برگزیدگان استانی، مدیران ایستگاه های پژوهشی و مدارس پژوهش محور به نمایندگی از همه پژوهشگران منطقه تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار