معاون پرستاری عنوان کرد:

درخشش جامعه پرستاری درمحافظت از مردم طی بحران کرونا

تهران(پانا) - معاون پرستاری وزارت بهداشت در مراسم تجدید میثاق جامعه پرستاری با آرمان‌های امام راحل، عنوان کرد پرستاران به دفعات در مواجهه با بحران های مختلف، حضور معنادار خود در کنار سایر ارائه دهندگان مراقبت و مردم را به اثبات رسانده و همواره در عرصه ارائه خدمت به بیماران و مردم خوش درخشیده اند.

کد مطلب: ۱۱۴۷۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
درخشش جامعه پرستاری درمحافظت از مردم طی بحران کرونا

به گزارش وبدا، مریم حضرتی، معاون پرستاری وزیر بهداشت در مراسم تجدید میثاق جامعه پرستاری با آرمان‌های امام راحل ضمن تبریک زاد روز زینب کبری (س) و هفته پرستار، با اشاره به اهمیت مراقبت های پرستاری و توجه به ظرفیت عظیم خدمت رسانی پرستاران به عنوان بزرگترین گروه ارائه دهندگان مراقبت، اظهار کرد: سال 2020 از سوی سازمان جهانی بهداشت به عنوان سال پرستار و ماما نامگذاری‌ شده که نشان از توجه سیاست گذاران نظام سلامت در جامعه جهانی به خدمات پرستاری دارد.

وی افزود: امروز این افتخار نصیبم شده که به نمایندگی از خانواده بزرگ پرستاری که به حق پیروان راستین امام و انقلاب و رهبری هستند، اعلام دارم که خدمت به مردم، والاترین ارزش است و صبر و شکیبایی در مقابل سختی ها و ناملایمات که همواره پیشینه دیرینه پرستاران بوده است اجر و پاداشی بی حد در نزد خداوند متعال دارد؛ اکنون در پیشگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایستاده ام تا بر این سنت ازلی پرستاران تاکید و بار دیگر با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کنم.

حضرتی افزود: پرستاری در ایران در طول 8 سال جنگ تحمیلی و در بحران های مختلف مانند سیل و زلزله و اکنون کووید_ 19 همواره به صورت شبانه روز در خدمت بیماران و مددجویان بوده و به این همراهی و خدمت بی منت به مردم با وجود مطالبات و معوقات انباشته افتخار کرده است.

معاون پرستاری ادامه داد: تیم بهداشت و درمان کشور بالاخص جامعه پرستاری حدود 300 روز است که در مبارزه با پاندمی کووید 19 با تلاشی زایدالوصف و عشقی ناگفتنی کمر خدمت به بیماران را بسته و در این راه شماری از آن ها نیز آسمانی شده اند. اگرچه پرستاری کشور از این جانفشانی ها بسیار دیده و افتخارآفرینی همکارانمان در بحران ها و بلایای متعدد نظیر جنگ تحمیلی و سیل و زلزله تا ابد بر تارک این مرز و بوم می درخشد.

عصر امروز مریم حضرتی، معاون پرستاری وزارت بهداشت، محمد میرزابیگی رییس نظام پرستاری و جمعی از پرستاران با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره)، با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان و پرستاران حاضر در این مراسم با حجت الاسلام سید حسن خمینی تولیت آستان حضرت امام خمینی(ره) دیدار و گفت‌ و گو کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار