نیروگاه زباله‌سوز نوشهر فردا با دستور رییس جمهور افتتاح می‌شود

ساری (پانا) - پروژه زباله سوز نوشهر، صبح فردا در قالب مراسم آئین رونمایی و افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها طی ارتباط ویدیویی با دستور رییس جمهوری افتتاح می‌شود. ‎

کد مطلب: ۱۱۴۷۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نیروگاه زباله‌سوز نوشهر فردا با دستور رییس جمهور افتتاح می‌شود

احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران در دیدار با مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور ضمن تقدیر از پشتیبانی پروژه های مدیریت پسماند شهرداریهای مازندران توجه بیشتر سازمان شهرداریهای و دهیاریهای کشور را از شهرداریها و دهیاریهای مازندران در وضعیت شیوع بیماری کرونا خواستار شد.

جمالی نژاد، معاون وزیر کشور ضمن قدردانی از استاندار مازندران در ایجاد تحرک قابل توجه در پروژه های مدیریت پسماند از جمله افتتاح زباله سوز نوشهر، افتتاح کارخانه کمپوست تنکابن و سرعت اجرا در سایر پروژه های پسماند، از مدیریت عالی استان قدردانی کرد.

در این دیدار عنوان شد که نیروگاه زباله سوز نوشهر فردا پنجشنبه 27 آذر با حضور حسین ‌زادگان و جمالی‌نژاد طی ارتباط ویدیویی با دستور دکتر روحانی، رییس جمهوری افتتاح می شود.

مردادماه سال جاری با حضور محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در سفر به مازندران، اولین نیروگاه زباله سوز بهشهر به صورت آزمایشی در نوشهر شروع به کار کرد. این پروژه با تولید ۲۰۰ تن زباله در روز و اعتبار هزینه ای ۱۱۲ میلیارد تومان در مرحله بهره‌برداری قرار گرفته است. عملیات اجرایی زباله سوز نوشهر از سال ۹۰ آغاز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار