زنگ ورزش در مدارس در دروان کرونا

دماوند(پانا)-در دوران کرونا که مدارس تعطیل هستند و ورزش کردن برای دانش‌آموزان امر مهمی است، تمامی مدارس فعالیت های مجازی جالبی در این زمینه دارند.

کد مطلب: ۱۱۴۷۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
زنگ ورزش در مدارس در دروان کرونا

در این دوران که دانش‌آموزان در خانه هستند و نمی‌توانند به خوبی از زنگ‌های ورزش در مدرسه بهره ببرند، مدارس فعالیت‌هایی را به طورآنلاین و مجازی انجام می‌دهند تا دانش‌آموزان بتوانند به میزان کافی از برنامه‌های ورزشی برخوردار باشند.
خانم شاد معلم ورزش مدرسه احمد ابراهیمی دماوند در گفت‌وگو با پانا گفت: در این مدت که به خاطر شیوع ویروس کرونا مدارس تعطیل بود، ساعت تربیت بدنی هم دست‌خوش این ویروس و تغییرات زنگ ورزش نسبت به سال‌های قبل قرار گرفت.
در این مدت مدارس فعالیت‌هایی مانند انتشار عکس‌ها و فیلم‌های ورزشی جهت بالابردن اطلاعات ورزشی، مطالب ورزشی و بازی‌ها و کاردستی یا ماکت ورزشی برای سرگرم کردن اعضای خانواده و دیگر بازی‌های آنلاین را به منظور ایجاد شور و نشاط و آموزش‌های ورزشی هماهنگ مربوط به هر پایه در گروه های درسی بارگذاری کردند.
او با اشاره به این امر گفت: با توجه به اینکه برای آزمون ترم هم دانش‌آموزان نیازمند به انجام برخی از فعالیت‌ها هستند از دانش‌آموزان خواسته شده است ورزش های مربوط به هر پایه را در زمان معین و زیر نظر اولیا انجام دهند و فیلم فعالیت ها را برای دبیر مربوطه ارسال کنند.
در پایان او افزود: از تمامی دانش‌آموزان خواستارم که حتما ورزش‌هایی را در خانه انجام دهند و مراقب سلامتی خود و خانواده و اطرافیانشان باشند.


خبرنگار دانش‌آموز : نسترن فیضی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار