شیخی: ما باید به عنوان مسئولین تربیتی مدارس عامل به عمل از کتاب الهی باشیم

تهران (پانا) – در همایش مجازی معاونین و مربیان پرورشی منطقه 8، وحید شیخی ضمن تبریک هفته قرآن و عترت و نماز، از کلیه همکاران خواست تا ان شاالله ضمن قرائت و مطالعه در قرآن به تدبر در این کتاب آسمانی نیز بیندیشند.

کد مطلب: ۱۱۴۷۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
شیخی: ما باید به عنوان مسئولین تربیتی مدارس عامل به عمل از کتاب الهی باشیم

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه 8 شهر تهران، جلسه هم اندیشی معاون پرورشی و مربیان تربیتی مدارس دولتی و غیر دولتی آموزش و پرورش منطقه ۸ با حضور وحید شیخی در فضای مجازی شبکه اجتماعی دانش آموزان شاد از طریق کانال معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه برگزار شد.

در این جلسه شیخی صحبت‌های خود را با تبریک هفته قرآن آغاز کرد و از کلیه همکاران خواست تا ان شاالله ضمن قرائت و مطالعه در قرآن به تدبر در قرآن نیز بیندیشند و ما باید به عنوان مسئولین تربیتی مدارس عامل به عمل از این کتاب الهی باشیم.

این جلسه در فضای مجازی شبکه شاد به صورت لایو مورد استفاده همکاران قرار گرفت و کارشناس مسئولان حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی نیز با بیان نکاتی پاسخگوی همکاران بودند.

پس از صحبت‌های شیخی علی مجرد، کارشناس مسئول قرآن و عترت و نماز، ضمن تبریک مجدد هفته قرآن و آغاز برنامه ریزی برای جشن تکلیف از همکاران خواست تا ان شاالله امسال در فضای مجازی هم، مانند فضای حضوری سال‌های قبل، جهت برپایی باشکوه جشن عبادت برای دانش آموزان اقدام کنند و به بهای فضای مجازی این کار مهم و مثمرثمر را از دست ندهند. سپس عابدینی، کارشناس مسئول اردو و بازدید در خصوص ایجاد فضای مطلوب برای دانش آموزان و اردوهای مجازی همکاران را تشویق نمود و از همکاران خواست تا از محتوای ارسالی توسط این کارشناسی به‌کانال نهایت استفاده را ببرند.

سپس لیلا کارگری، کارشناس مشاوره به بیان توضیحات اجمالی در خصوص طرح نماد نظام مراقبت های اجتماعی دانش آموزان و طرح یاریگران زندگی پرداخت و از همکاران حوزه پرورشی جهت یاری و اجرای مطلوب این دو طرح تقاضای همکاری کرد.

معصومه باصری، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری نیز، با تکیه بر محتوای مفید تولید شده توسط همکاران اداری معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه که در گروه کانال معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه هشت روزانه بارگذاری می شود از زحمات کلیه همکاران تشکر کرد و از همکاران خواست تا کلیه محتوا ها به دست دانش‌آموزان و خانواده‌ها برسد و این فضا را فضای مناسب و منبع مناسبی برای رشد تفکرات همه جانبه دانش آموزان دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار