استاندار زنجان:

روزهای آینده برای مقابله با کرونا بسیار حساس است

زنجان (پانا) - استاندار زنجان گفت در اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی همه مدیران باید با تمام توان در خدمت پشتیبانی از این طرح باشند.

کد مطلب: ۱۱۴۷۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
روزهای آینده برای مقابله با کرونا بسیار حساس است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح اله حقیقی در جلسه اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی در استان گفت: برای اجرای هرچه بهتر این طرح لازم است کمیته مشارکت خیران با حضور همه صنوف ایجاد شود و نماینده تام الاختیار و معتمد اصناف در آن کمیته عضو شوند تا از این ظرفیت استفاده موثرتری صورت گیرد.

حقیقی بابیان اینکه همه باید در جهت تامین نیازهای دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با کرونا در میدان باشند و حفظ سلامت مردم خط قرمز است افزود: در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، دکتر نوبخت با اختصاص 5 میلیارد تومان اعتبار جهت تامین اقلام و اجرای مصوبات ستاد کرونای استان موافقت کرد.

رئیس ستاد مقابله با کرونا ویروس استان با قدردانی از همراهی و مشارکت مردم در روزهایی که محدودیت کرونا اِعمال شد گفت: این همراهی و توجه به شیوه نامه های بهداشتی سبب شد تا وزیر بهداشت و معاونان آن وزارتخانه، از مردم استان به نیکی یاد کنند و باید بدانیم روزهای آینده برای مقابله با این ویروس منحوس بسیار سخت و حساس است و باید همچنان به رعایت شیوه نامه های بهداشتی پایبند باشیم.

استاندار زنجان از مدیران ادارات هم خواست با تمام توان در خدمت اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی باشند و امکانات مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی از جمله خودرو و نیروی انسانی را در حد توان تامین کنند.

وی با اشاره به اینکه درصد بالای فوت شدگان ناشی از ابتلا به کرونا در استان سالمندان هستند خاطرنشان کرد: کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات باید آموزش‌های کاربردی‌تر و پروتکل های لازم در این زمینه را برای افزایش آگاهی مردم ارائه کند.

استاندار زنجان به معاون سیاسی و امنیتی که جانشین ستاد کروناست، معاون هماهنگی امور اقتصادی و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دستور داد تا اقلام و امکانات مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی را بصورت واقعی برآورد کرده و در اختیار دانشگاه قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار