مشاوری از منطقه 8 برگزیده جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی شد

تهران (پانا) - نصیری که از مشاورین توانمند در حوزه آموزش و پرورش است با کسب رتبه در جشنواره الگوهای برتر تدریس سال ۹۸-۹۹ توانست به ارتقاء سطح کیفی تدریس درس تفکر و سبک زندگی دست پیدا کند و دیدگاه دانش‌آموزان، خانواده‌ها و همکاران را نسبت به این درس تغییر دهد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مشاوری از منطقه 8 برگزیده جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی شد

به گزارش روابط عمومی منطقه 8 تهران، زهرا نصیری با کمک همکاران اجرایی در دبیرستان امید انقلاب موفق به اجرای مطلوب جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی شد.

مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه، ضمن تقدیر از فعالیت ارزشمند این همکار محترم برای وی و کلیه همکاران درس تفکر و سبک زندگی که نقش بزرگی در شرایط زندگی و کسب مهارت ها و آموزش مهارتهای زندگی به دانش آموزان دارند خدا قوت گفت و خاطر نشان کرد: امید آن دارم که در این سال تحصیلی با وجود همه مسائل و مشکلات عدیده دانش‌آموزان بتوانیم همچون گذشته در کمک به آسایش روحی و روانی و آموزه های مهارتهای زندگی در شرایط کنونی کرونایی به دانش آموزان موفق باشیم.

در این مراسم که با حضور وحید شیخی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، باصری، کارشناس مسئول فرهنگی هنری و لیلا کارگری، کارشناس مشاوره انجام شد، مینو زمان با اهدای هدیه و تقدیر نامه از زحمات زهرا نصیری تقدیر به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار