لونی: در کنار آموزش دینی باید فهم دینی به دانش آموزان مان بدهیم

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه4 در پیش اجلاس اقامه نماز در اندیشکده تحول برگزار شد بر فهم دینی در کنار آموزش دینی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
لونی: در کنار آموزش دینی باید فهم دینی به دانش آموزان مان بدهیم

فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسوول، گسترش فرهنگ اقامه نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه چهار از برگزاری اجلاس نماز با رعایت نکات بهداشتی در اندیشکده تحول خبر داد.

وی گفت: در این جلسه که محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی، جمعی از مدیران دغدغه مند و روحانیون و طلاب حضور داشتند، در ابتدا دانش آموز محمد مهدی احمدی دانش آموز پایه نهم دبیرستان شاهد شهید نورعلی و برگزیده رشته قرائت قرآن کریم در مسابقات استانی آیاتی چند از کلام الله مجید را تلاوت کرد و در ادامه حجت الاسلام و المسلمین مهرداد رضایی به ایراد سخنرانی و تشریح مسئله مهم نماز در مدارس پرداخت.

لونی با اشاره به ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین گفت: آنچه مورد نظر ماست وصول به مراتبی از حیات طیبه است. امروز بحث ساحت اعتقادی دانش آموزان است؛ آموزش دینی مهم است اما فهم دینی مهمتر است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار با اشاره به کلام مقام معظم رهبری در موضوع اهمیت فضای مجازی تکمیل کرد: دشمن هم از همین مسیر و معبر فضای مجازی استفاده می کند بر ماست که مفاهیم ناب دینی و قرآنی را بیش از پیش در فضای مجازی اشاعه دهیم.

علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی،با اشاره به اهمیت نماز و ذکر ویژگی های افراد مومن در آیات شریفه سوره مبارکه مومنون، نماز را از مهم ترین دستورات دین اسلام برشمرد و نمازخانه مدرسه را فضای استراتژیک مدرسه اذعان و طرح آستان ملکوت را در راستای جذب دانش آموزان طرحی کارآمد توصیف کرد.

در پایان این جلسه لونی با تقدیر از اقدامات و فعالیت های انجام شده در حوزه نماز، از فاطمه مرادی، از فعالان نماز، و مریم تیموری، خیّر نیکوکار اهدا کننده فرش سجاده ای به نمازخانه مدارس با اهدای هدایایی قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار