لیگ یک ایران

سایه سنگین استقلال بر صدر جدول؛ آسمان لیگ آبی شد

تهران (پانا) - روند صدرنشینی استقلال‌ها از لیگ برتر تا لیگ یک ادامه دارد تا روزهای خوب آبی ادامه داشته باشد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
سایه سنگین استقلال بر صدر جدول؛ آسمان لیگ آبی شد

هفته پنجم لیگ یک ایران (لیگ آزادگان) با برگزاری 9 بازی در شهرهای شیراز، آستارا، کرج، تهران، خرم آباد، کرمان، بوشهر و اهواز پیگیری شد.

در مهم‌ترین بازی این هفته، فجرسپاسی شیراز در جدال با پارس جنوبی جم به تساوی صفر بر صفر رضایت داد تا پارس جنوبی جم دومین تساوی متوالی خود در این فصل را بدست آورد و نتیجه آخرین تقابل دو تیم که 3 سال پیش بود تکرار شود.

در بازی‌های همزمان، دیدار تیم‌های تازه لیگ یکی شده شهرداری آستارا و استقلال ملاثانی با پیروزی 3 بر یک شهرداری آستارا به پایان رسید و شهرداری آستارا توانست به روند باخت‌های متوالی‌اش بعد از 2 بازی پایان دهد.

گل ریحان البرز مقابل خوشه طلایی ساوه با برد یک بر صفر زمین را ترک کرد تا هم انقام شکست در بازی فصل قبل را بگیرد و هم به اولین برد این فصل برسد.

شاگردان رضا عنایتی در تیم هوادار تهران در جدال با بادران دیگر تیم تهرانی تن به شکست 2 بر یک دادند، نتیجه‌ای که باعث شد تا بادران انتقام فصل قبل را از هوادار بگیرد.

خیبر خرم آباد در اولین حضور عبدالله ویسی در دیدار با ملوان بندر انزلی در آخرین ثانیه‌ها دروازه‌اش باز شد و با تساوی 2 بر 2 متوقف شد تا تعداد بازی‌های بدون برد خیبر به عدد 4 برسد.

مس کرمان مقابل تیم ته جدولی نود ارومیه به پیروزی یک بر صفر رسید و به نوار تساوی‌های متوالی دو تیم در دیدارهای روبرو پایان داد و برای اولین بار در تاریخ این تیم را شکست داد.

در دربی شمال، رایکا بابل در جدال با تیم تازه لیگ یکی شده چوکا تالش به پیروزی 2 بر یک دست یافت و دومین برد متوالی خود در این فصل را جشن گرفت.

شاهین بوشهر در دیدار با قشقایی شیراز به پیروزی یک بر صفر رسید، نتیجه‌ای که باعث شد شاهین سومین تقابل تاریخش مقابل قشقایی را با سومین برد تمام کند.

استقلال خوزستان هم مقابل آرمان گهر سیرجان در آخرین ثانیه‌ها به پیوزی یک بر صفر دست یافت و با کسب اولین برد تاریخ مقابل این تیم، صدرنشین جدید لیگ آزادگان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار