عنایت مهر: محتواهای فاخر قرآن و عترت و نماز در منطقه ۱۱ تولید می شود

تهران (پانا) - معاون پرورشی منطقه11 در گفتگو با پانا از فعالیت معاونین و مربیان پرورشی منطقه ۱۱ با ارائه محتواهای مجازی در شاد، در جهت توسعه و ترویج سه منشور نورانی قرآن و عترت و نماز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
عنایت مهر: محتواهای فاخر قرآن و عترت و نماز در منطقه ۱۱ تولید می شود

غلامعلی عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 11 در گفتگو با پانا گفت: با توجه به شرایط پیش آمده ناشی از کرونا و استمرار آموزش و پرورش از طریق فضای مجازی، پس از بررسی فعالیت های حوزه قرآن و عترت و نماز براساس ندای رحمت بر آن شدیم تا فعالیت هایی که قابلیت استمرار در فضای مجازی را دارند با تولید محتوای همکاران منطقه ادامه دهیم.

وی عنوان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان در فضای مجازی و ضرورت تقویت آموزه های دینی در بین کودکان و نوجوانان و ضرورت دارا بودن تخصص دینی و آشنایی با روانشناسی و ادبیات کودک و نوجوان برای مبلغین در سطح مدارس، از ایده های همکاران فعال مدارس در این زمینه استفاده کردیم و جلساتی با حضور معاونین و مربیان پرورشی برگزار کردیم و همکاران نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص فعالیت های مجازی عنوان کردند.

عنایت مهر در ادامه گفت: برای استفاده از ظرفیت های مبلغین خبره در حوزه فعالیت دانش آموزی، مذاکراتی با مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم و بنیاد مهدویت دزفول و بخش کودک و نوجوان آستانه مقدسه حضرت معصومه سلام الله علیها صورت گرفت و در نهایت با همکاری مبلّغین حوزه های مختلف و پیگیری خانم منتظری بعنوان رابط تولید محتوای منطقه، تولید سلسله کارهای موضوعی پیرامون موضوعات قرآنی با در سطح کودک و نوجوان آغاز شد.
عنایت مهر در ادامه گفت: با توجه به اینکه فعالیت های حوزه قرآن و عترت و نماز بسیار گسترده است تلاش کردیم از هر یک از حوزه ها به تولید محتوای فعالیت ها به صورت تخصصی بپردازیم و در موصوعات حفظ موضوعی قرآن کریم، آموزش عملی وضو و نماز و احکام، قصه های قرآنی، مهدویت و امام شناسی، گرامیداشت مناسبت های ولایی، هیئت های مذهبی، گفتمان های دینی و پاسخگویی به شبهات محتواهای جذاب متناسب با دانش آموزان، در گروهها و کانال های منطقه ارائه می کنیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت ارائه آموزش برای دانش آموزانی که به سن تکلیف مشرّف می شوند کانال تخصصی پویش مجازی جشن تکلیف سوم ابتدایی دختران و هشتم پسران ایجاد شده است که محتواهای جذاب پیرامون آشنایی با احکام و نماز جهت استفاده دانش آموزان در کانال بارگذاری می شود و از طریق ادمین کانال به سوالات دانش آموزان و اولیاء در خصوص مسائل دینی، توسط کارشناسان و متخصصان علوم دینی و حوزوی پاسخ داده می شود. عنایت مهر افزود: محتواهای تولیدی همکاران منطقه، در کانال قرآن و عترت و نماز کشوری و اداره کل شهر تهران هم بارگذاری شده است و این روند همچنان ادامه دارد.
عنایت مهر در پایان گفت: به لطف خدا و همت همکاران حوزه قرآن و عترت و نماز و مربیان و معاونین پرورشی مدارس، تهدید کرونا به فرصت در فضای مجازی تبدیل شد و روز به روز شاهد گسترش فعالیت های قرآن و عترت و نماز در فضای مجازی خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار