جشنواره یلدای کارگری  در سیستان و بلوچستان مجازی برگزار می شود

زاهدان (پانا) - معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت سومین جشنواره خانوادگی شب یلدای جامعه کار و تولید استان امسال سی‌ام آذرماه در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۴۷۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره یلدای کارگری  در سیستان و بلوچستان مجازی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ سید مهدی امیرجهانشاهی اظهار کرد: این برنامه از سوی اداره کل امور ورزشی با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت متبوع همزمان با سراسر کشور در استان با برنامه‌های متنوعی شامل آیین‌ها و سنت‌های شب چله مثل شاهنامه خوانی، بازی‌ها و تفریحات، اجرای موسیقی‌های بومی و محلی و…برگزار می شود.
وی هدف از برپایی این جشنواره ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین خانواده کار و تلاش بیان کرد.
معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان شعار جشنواره یلدای کارگری را توسعه ورزش کارگری، پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی بیان کرد و اظهار کرد: صیانت و سلامت جامعه کار و تلاش و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین کارگران و خانواده‌های آنان بسیار حائز اهمیت است و ما در این جشنواره تلاش می کنیم در شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و در بستر فضای مجازی لحظات مفرح و شادی را رقم بزنیم.
امیرجهانشاهی تاکید کرد: هم استانی های عزیز برای اطلاع از نحوه شرکت در جشنواره به سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و صفحات این اداره کل در اینستاگرام مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار