معاون پرورشی و فرهنگی البرز خبر داد :

اجرای ۱۰ برنامه فرهنگی در مدارس البرز آغاز شد

کرج(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت اجرای ۱۰ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز درفضای مجازی مدارس این استان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۱۰ برنامه فرهنگی در مدارس البرز آغاز شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ؛ فرشته فهمیده معاون پرورشی و فرهنگی البرز گفت: امسال با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، هفته قرآن، عترت و نماز با رویکرد تربیتی در بستر شبکه شاد مدارس در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین رویدادهایی که در این هفته اتفاق می افتد برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان در سطح مدارس است که امسال به صورت مجازی برگزار می شود.

فهمیده، برگزاری نشست شورای توسعه قرآن و شورای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و برپایی محافل انس با قرآن با عنوان یاد بود سردار شهید سلیمانی و شهید فخری زاده از دیگر برنامه های این هفته نام برد و افزود : برگزاری جشن عبادت، استفاده از ظرفیت ائمه جماعت و روحانیون معرفی شده به مدارس در نشست های انتظار و مهدویت، امام شناسی و آشنایی با مراجع تقلید در فضای مجازی از دیگر برنامه های ویژه هفته قرآن، عترت و نماز در البرز است.

وی تصریح کرد: ساماندهی هیات های دانش آموزی، معرفی و تجلیل از دانش آموزان برتر قرآنی، بارگذاری تلاوت دانش آموزان پسر در گروه های درسی مدرسه، تلاوت روزانه قرآن و برگزاری پیش اجلاس های نماز دیگربرنامه های این هفته در استان است.

وی اضافه کرد: قرآن، عترت و نماز سه منشور نورانی دین مبین اسلام و مشرف بر زندگی ما هستند که باید همواره به عمل به این آموزه ها پایبند باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در پایان ادامه داد: آموزش امورتربیتی به دانش آموزان درخانه نیاز به توجه بیشتروالدین دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار