هم اندیشی دانش آموزان انجمن های اسلامی نیشابور با مسئولان اتحادیه

نیشابور(پانا)- نشست مسئولان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خراسان رضوی با دانش آموزان انجمن اسلامی مدارس نیشابور در محل سالن همایش های آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
هم اندیشی دانش آموزان انجمن های اسلامی نیشابور با مسئولان اتحادیه

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اشاره به اهمیت نقش اتحادیه انجمن های اسلامی، گفت: امروز همه دانش آموزان لازم التوجه بوده و همان روزی است که بیشتر از همیشه باید بااتحاد و یکپارچگی به یکدیگر کمک کنیم.

علیرضا کلیدری افزود: شما دانش آموزان در عصر جدید باید به حوزه های نرم افزاری ورود کنید و شما هستید که نقش آفرین هستید. ما در این زیست بوم جدید باید بتوانیم رفتار متناسب با این شرایط را از خود نشان دهیم تا برنده شویم و برای رسیدن به این هدف باید روش هایمان را به روز کنیم.

وی ادامه داد: ما در حوزه دینی و گزاره های دینی هیچ چیزی کم نداریم و برگ برنده نظام ابر قدرت جمهوری اسلامی ایران ولایتمداری به صورت عملی، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ما و شما باید مردان و زنان روزهای سخت باشیم و چشم امید همه شما هستید.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی استان خراسان رضوی نیز در این مراسم، دانش آموزان را بزرگترین و بی بدیل ترین سرمایه هرجامعه معرفی کرد و گفت: این قشر بزرگ باید مورد توجه قرار گیرند.

علیرضا امین یزدی افزود: این قشر جوان و نوجوان مخاطبان اصلی جنگ نرم هستند و اعضای انجمن های اسلامی به عنوان رهروان مسیر شهداء سرآمدان این جنگ هستند. تمام دغدغه ما این است که امروز شما به شکلی رقم بخورد که فردای کشورما عزیزمان مطلوب و درخور نام ایران اسلامی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار