خنیفر در نشست ستاد کنگره شهدای دانشجو معلم:

آرامش اکنون ما مدیون مجاهدت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگان است

تهران (پانا) - رییس دانشگاه فرهنگیان در نشست ستاد کنگره شهدای دانشجو معلم که با حضور برخی از معاونان دانشگاه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد با تبریک روز پژوهش و  تقدیر و تشکر از اهتمام  برای برگزاری چنین کنگره شریف و ارزشمندی آن را ادای دین کوچکی در پاسداشت و بزرگداشت حماسه‌های جانبازان، ایثارگران و شهدای این مرز و بوم دانست.

کد مطلب: ۱۱۴۷۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
آرامش اکنون ما مدیون مجاهدت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگان است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، حسین خنیفر با اشاره به اینکه کنگره شهدای دانشجو معلم باید شرافتمندانه و ممتاز برگزار شود، افزود: اگر اکنون آرامش و امنیتی وجود دارد، آن را مدیون خون ها، جانبازی ها و حضور در عرصه این عزیزان و بزرگواران هستیم.

خنیفر، با بیان اینکه در برابر ایثارگران، جانبازان و شهدا و خانواده آنان سر تعظیم فرود می آوریم، خاطر نشان کرد: اکنون هم جوانانی هستند که گرچه جنگ را درک نکردند ولی در عرصه های مختلف در حال جهاد اند.

وی ادامه داد: پاسداشت ما ذره ای از حماسه ها و بزرگی ها، رزم ها و لحظات آن روزها را نمی تواند جبران کند و فقط ادای دین کوچکی است، انشاالله بتوانیم این امر را به نحو احسن انجام دهیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان در ادامه به اقدام نسبت به ایجاد یادمان های شهدا در همه مراکز دانشگاه فرهنگیان و ستاد، برای پاسداشت و یادآوری رشادت ها و مجاهدت های آنان اشاره کرد و افزود: همچنین برای سال های اتی مواکب دانشگاه فرهنگیان در شهرهای ایلام، چزابه و کرمانشاه به نام موکب شهدای دانشجومعلم نامگذاری شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: ازجهات مختلف کنگره شهدای دانشجو معلم، ماندگار و مکرر باشد که نسل در پی نسل بدانیم ما، وارث حماسه ها، جانبازی ها و خون چه کسانی بودیم که اکنون بر ساحل ارامش نشسته ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار