همزمان با روز نخست صادر شد؛

پیام وزیر ارشاد به جشنواره «سینماحقیقت»

امید که نوری بتاباند

تهران (پانا)-سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی برای جشنواره «سینماحقیقت» آرزوی موفقیت کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام وزیر ارشاد به جشنواره «سینماحقیقت»

به گزارش ستاد اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت»، در نخستین روز از برگزاری آنلاین جشنواره «سینماحقیقت» سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی برای این دوره از جشنواره آرزوی موفقیت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

سینمای مستند زبان بی لکنت و تصویر بی‌پیرایه درک و فهم والای هنرمندان تیزبین ایران اسلامی است. نگاه ارزشمند دغدغه‌مند و جستجوگر دوربین مستندسازان، در سال‌های اخیر جایگاه واقعی خود را نزد اهالی اندیشه و خرد یافته و اکنون از اعتبار و علاقه‌مندی افزون‌تری نزد مردمان هنردوست این مرز و بوم برخوردار است. چنانکه چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» را نقطه تلاقی بینش شهروند حقیقت‌جو و کوشش هنرمند حقیقت‌بین می‌یابیم.

افزایش مشارکت مستندسازان در جشنواره امسال، به ویژه حضور چشمگیر بانوان هنرمند در دوره پیش رو، نشان از قوام‌یافتگی این رویداد فرهنگی و اهمیت آن نزد سینماگران دارد. همچنین بیانگر فراهم آمدن فضای مساعد برای تبلور خلاقیت و توانمندی‌های زنان هنرمند این سرزمین است.

امید که با وجود همه نگرانی‌ها و سختی‌های روزگار کرونازده امروز، برگزاری موفق جشنواره امسال، نوری به فردایمان بتاباند و پنجره‌ای به افق‌های نو بگشاید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار