بوندس لیگا؛ دورتموند غم تحقیر را فراموش کرد

تهران (پانا) - بورسیا دورتموند در دیداری خارج از خانه به پیروزی رسید تا غم شکست تحقیرآمیز مقابل اشتوتگارت را کمی فراموش کند.

کد مطلب: ۱۱۴۷۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
بوندس لیگا؛ دورتموند غم تحقیر را فراموش کرد

شب اول از هفته دوازدهم بوندس لیگا با برگزاری 4 بازی در شهرهای برمن، برلین، اشتوتگارت و فرانکفورت پیگیری شد.

در مهم‌ترین بازی امشب، بورسیا دورتموند پس از تحقیر تلخی که در هفته یازدهم مقابل اشتوتگارت پذیرفته بود راهی شمال آلمان شد، در اولین شب سرمربیگری ادین ترزیچ در خانه‌ی تیم بحران‌زده وردبرمن به زمین رفت و در دیداری سخت به پیروزی 2 بر یک رسید تا کمی از بحران دور شود اما اوضاع برمن را با چهارمین باخت متوالی و نهمین بازی بدون برد بحرانی کند.

در بازی‌های همزمان، هرتابرلین برای جبران دبل شدن در فصل گذشته از تیم ته جدولی ماینس میزبانی کرد اما هر چه زد به در بسته خورد و با تساوی بدون گل از زمین خارج شد.

جدال تیم‌های 17 امتیازی اشتوتگارت و یونیون برلین هم در شبی تماشایی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا دو تیم برای سومین بازی متوالی بدون برنده دیدار روبرو را تمام کنند.

اما پیش از این بازی‌ها و در اولین بازی این هفته، تیم بحران‌زده اینتراخت فرانکفورت ذر ورزشگاه خانگی‌اش مقابل بورسیا مونشن گلادباخ صف‌آرایی کرد در حالی کع از دقیقه 81 ده نفره شده بود، در دقایق 90 و 95 دروازه‌اش باز شد و در نهایت تن به تساوی 3 بر 3 داد تا تعداد بازی‌های بدون بردش به عدد 9 برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار