دبیرخانه جشنواره آب مستقر در ناحیه یک بهارستان:

برگزاری جشنواره ملی نقاشی آب به عنوان نخستین همکاری وزارت نیرو و یونیسف در راستای توسعه پایدار منابع آب کشور

بهارستان یک(پانا)-دبیر جشنواره ملی نقاشی آب ، در خصوص جزئیات و اهداف برگزاری نخستین جشنواره ملی نقاشی آب در بهارستان توضیحاتی را ارائه داد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره ملی نقاشی آب به عنوان نخستین همکاری وزارت نیرو و یونیسف در راستای توسعه پایدار منابع آب کشور

نصیری، دبیر جشنواره آب مستقر در ناحیه یک بهارستان در خصوص جزئیات و اهداف برگزاری نخستین جشنواره ملی نقاشی آب اظهار کرد: این جشنواره ملی با شعار محوری "ارزش آب" برای کودکان و نوجوانان (تا 18 سال) با همکاری یونیسف، وزارت نیرو و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و کانون پرورشی کودکان و نوجوانان برای حضور پررنگ مدارس و دانش‌آموزان در این جشنواره سراسری و به شکل مجازی و با استفاده از ظرفیت پیام‌رسان اختصاصی آموزش و پرورش، برنامه شاد اجرا خواهد شد.

او یادآور شد: مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با همکاری شرکت آبفای جنوب‌غربی تهران این جشنواره را در راستای سند همکاری امضا شده میان این وزارتخانه با یونیسف که در سال جاری به امضای طرفین رسید، در سطح مدارس ناحیه یک بهارستان به مرحله اجرا رسانده است و فعالیت این دبیرخانه در فضای مجازی و در کانال شاد جشنواره به آدرس https://shad.ir/jashnvareh_ab به شکل رسمی آغاز شده است.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بهارستان در رابطه با برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: 6 محور اعلام شده برای جشنواره شامل "آب و محیط‌ زیست"، "آب و کشاورزی"، "آب و فرهنگ"، "سازگاری با کم‌آبی"، "بازچرخانی آب"، "کرونا"، "بهداشت" و "مصرف آب" مورد توجه قرار گرفته که هر گروه سنی بتوانند آثار نقاشی موردنظر را برای جشنواره ارسال کنند.

کلانتری در خصوص بخش ویژه این جشنواره ملی گفت: در جشنواره ملی نقاشی آب، بخش ویژه "آب و آینده‌ ما" در راستای نگاه توسعه پایدار به منابع ارزشمند آب کشور و با هدف ایجاد حساسیت برای حفظ این میراث گرانبها برای آیندگان در نظر گرفته شده است.

شرکت در این جشنواره ملی برای عموم آزاد بوده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا یکم دی‌ماه سال‌جاری از طریق لینک موجود در سایت جشنواره ملی نقاشی آب به آدرس https://f.moe.gov.ir ارسال کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار