طرح ملی "سه شنبه های تکریم " برگزار شد

رشت ( پانا،) - پدر نخستین شهیده مدافع سلامت کشور، در ارتباط تصویری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد دفاع و دغدغه سلامت مردم را ویژگی بارز فرزندش عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح ملی  "سه شنبه های تکریم  " برگزار شد

به گزارش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، رضا خانعلی زاده در این دیدار که در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم برگزار می شود، افزود: شهدا قبل از اینکه شهید شوند در اعمالشان نماد اخلاص و تعهد بودند و نرجس هم کارهای خود را با ارادت و توسل به شهدا انجام می داد و تلاشش خدمت به مردم بود.
وی با بیان اینکه تمام زندگی فرزندم در راه دفاع از سلامت بود ادامه داد: نرجس هدیه ای بود که خداوند هدیه کرده بود و مانیز اورا در راه خدا هدیه کردیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز ر این دیدار که در خانه شهید خانعلی زاده در کلاچای گیلان انجام شد، گفت: شهید نرجس خانعلی زاده اهل قلم بود و در آخرین نوشته خویش دست از تعهدش نسبت به سلامت جامعه بر نداشت.
فیروز فاضلی خانواده شهید یاد شده را یکی از خاندان های فرهیخته گیلان توصیف کرد و افزود: مردم بشدت پیگیر احوالات این خانواده هستند و این موضوع نشان می دهد، آنچه مردمی شود، ماناست.

طرح ملی «سه‌شنبه های تکریم» استان گیلان امروز در ارتباط تصویری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در خانه نخستین شهیده مدافع سلامت کشور نرجس خانعلی زاده در حال برگزاری است.
این طرح ملی در قالب طرح «ایران قوی» و به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پیگیری دغدغه‌های خانواده شهدا برگزار می شود.
این مراسم در تهران با حضور در منزل مدافع سلامت شهید «جوشقانی» رییس بیمارستان بقیه الله با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌ گردد که به‌صورت مجازی با منزل شهیده سلامت در گیلان ارتباط برقرار شد.
در این مراسم از خانواده شهیده «نرگس خانعلی‌زاده» پرستار ۲۵ ساله بیمارستان میلاد لاهیجان که در مقابله با کرونا جان خود را فدا کرد، دلجویی و تجلیل شد.
گفتنی است، طرح ملی «سه‌شنبه های تکریم» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف ارج نهادن به مقام شهدا و خانواده معظم آنها به صورت هفتگی در سراسر کشور به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار