مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در محفل انس با قرآن:

هدف از برپایی چنین محافلی ، هدایت دانش‌آموزان در مسیر قرآن‌شناسی و قرآن‌پژوهی است

شهرری(پانا)- محفل انس با قرآن، به مناسبت بزرگداشت هفته قرآن، عترت و نماز در آموزش و پرورش ناحیه یک ری، با حضور مدیر و شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، قاریان منتخب منطقه و حضور ویژه و قرائت کلام‌ الله مجید توسط حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌درچه‌ای قاری برتر کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برپایی چنین محافلی ، هدایت دانش‌آموزان در مسیر  قرآن‌شناسی و قرآن‌پژوهی است

به مناسبت بزرگداشت هفته قرآن، عترت و نماز، محفل انس با قرآن، با حضور محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، شورای معاونین، کارشناس واحد قرآن، عترت و نماز، حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌درچه‌ای قاری برتر کشور، قاری توانمند کشوری دانش‌آموز حیدرعلی آهنگر، کرباسی معاون پرورشی مدرسه 22 بهمن قاری منتخب منطقه، به صورت پخش زنده در شبکه شاد برگزار شد.

در این مراسم ابتدا قاریان حاضر در جلسه آیاتی چند از کلام‌الله مجید را برای مخاطبین قرائت کردند و 4600 نفر مخاطب از سراسر استان، همزمان این مراسم را به صورت زنده همراهی کردند.

محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری ضمن تبریک هفته قرآن، عترت و نماز به تمام قرآن‌دوستان و عاشقان اهل بیت به ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان در خصوص ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی اظهار کرد: تمام تلاش همکاران من به خصوص در حوزه معاونت پرورشی از برگزازی چنین محافلی این است که در شرایط کرونایی، فضای مجازی را با عطر قرآن، نماز و عترت عطرآگین کنند و با برپایی چنین محافل انس با قرآن دانش‌آموزان را که آینده‌سازان این مرز و بوم هستند را از عاملین به قرآن‌کریم پرورش دهند.

او ضمن تشکر از زحمات مدیران مدارس، مربیان و متولیان تربیتی فرصت آموزش مجازی را زمان مناسبی برای برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برنامه‌های منسجم‌تر جهت اتصال دل‌های خدا‍‌جوی نوجوانان و فرزندان انقلاب به فرامین الهی دانست و گفت: انصافا متولیان فرهنگ و تربیت در مدارس در شرایط سخت کرونایی خوش درخشیدند و مانند همیشه از آنها تقاضا دارم که فعالیت‌های مستمر دراز‌مدت خود را در زمینه‌های پرورشی برنامه‌ریزی کنند تا در کنار موفقیت‌های خوبی که در امر آموزش کسب کردیم در حوزه پرورش نیز شاهد شکوفایی دانش‌آموزان این منطقه باشیم.

نوروزیان افزود: هفته قرآن، عترت و نماز فرصت مناسبی است برای رشد فضای معنوی در خانواده‌ها است و یکی از اهدافی که در سند تحول بنیادین نیز مطرح شده سوق و هدایت دانش‌آموزان در جهت قرآن‌شناسی و قرآن‌پژوهی است تا به یاری خداوند فرهنگ قرآن و اهلبیت ما را به تمدن اسلامی متصل کند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری تصریح کرد: در هفته قرآن، عترت و نماز مسابقات قرائت قرآن مجید را به صورت رقابتی سالم بین دانش‌آموزان شاهد هستیم و در این رقابت‌ها دانش‌آموزان را ترغیب می‌کنیم تا استعداد‌های خود را در این زمینه‌ها به نمایش بگذارند. امیدواریم در رشته تفهیم و مفاهیم قرانی نیز برنامه‌های خاصی را در پیش بگیریم و مسیری را فراهم کنیم تا دل‌های نوجوانان را بیشتر با کلام الهی آشنا کنیم و آنها ‌را ترغیب به حضور در محافل قرآنی کرده تا با صدای زیبای قاریان قرآنی زیبایی این کلام آسمانی دو چندان شود.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار