اهدای بسته فرهنگی به مناسبت هفته قرآن در منطقه چهار

تهران (پانا) - فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسوول گسترش فرهنگ نماز، قرآن، عترت آموزش و پرورش منطقه چهار از اهدای بسته های فرهنگی به کارکنان اداری به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اهدای بسته فرهنگی به مناسبت هفته قرآن در منطقه چهار

فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسوول گسترش فرهنگ نماز، قرآن، عترت آموزش و پرورش منطقه چهار با تبریک هفته قرآن، عترت و نماز با اشاره به آیه شریفه 9 سوره مبارکه اسرا: "إِنَّ هذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ" در گفتگو با پانا گفت: همین قرآن است که انسان را به استوارتر راهی هدایت می‌کند؛ قرآن کریم، کتاب خدا ریسمانی است کشیده از آسمان تا به زمین که ارتباط انسان با خدا بدان وابسته است.
وی افزود: قرآن هدایت است از گمراهی، بینائی است از کوری، نگهدار از لغزشهاست، نور است در تاریکی، روشنی است در حوادث، نگهدار از هلاکت است، رهنمای از گمراهی و بیان کننده‌ی هر فتنه است؛ انسان را از دنیا به آخرت می رساند. در آن کمالِ دین نهاده شده و کسی از قرآن روی نگرداند مگر به سوی آتش باشد. ظاهرِ قرآن زیبا و باطن آن پر ژرفاست.

صالحی فرد خاطرنشان کرد: تمام گرفتاری های بشر به دلیل فاصله گرفتن از دستورات قرآن است؛ ما همواره محتاج هدایت قرآن هستیم و باید بدانیم که قرآن کتاب زندگی است و به هر اندازه زیر سایه آن رویم به همان اندازه هدایت می شویم لذا بر ماست که از انوار هدایتگر این کلام مبین بهره جوییم و بدان عمل کنیم.

کارشناس مسوول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه چهار بیان کرد: به مناسبت هفته نورانی قرآن کریم، عترت (علیهم السلام) و نماز در جهت توسعه، ترویج و تعمیق فرهنگ این سه منشور نورانی علاوه بر برگزاری نمایشگاه قرآن با هماهنگی آموزشگاه متوسطه دوره اول علوی بسته های فرهنگی حاوی هفته نامه قرآنی، دعا و صلوات شمار با رعایت نکات بهداشتی به همکاران اداری منطقه اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار