مهاجرانی خبر داد

استفاده از ظرفیت صنایع استان البرز در تحقق پویش آجر به آجر

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور در جلسه مجمع خیرین استان البرز وجود شهرک‌های صنعتی در استان البرز را فرصت مناسبی دانست.

کد مطلب: ۱۱۴۶۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت صنایع استان البرز در تحقق پویش آجر به آجر

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز، نشست معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور به همراه مدیر‌عامل جامعه خیرین مدرسه سازکشور با مدیرکل نوسازی مدارس و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان در سالن کنفرانس اداره کل نوسازی البرز برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و مشارکت‌های مردمی سازمان ضمن تقدیر و ابراز رضایت از فعالیت‌های صورت گرفته در استان البرز اظهار داشت: باتوجه به قرارگیری تعداد زیادی از کارخانجات تولیدی و وجود شهرک های صنعتی در استان البرز فرصت مناسبی است که از پتانسیل بالای این مجموعه ها در تحقق اهداف پویش ملی آجر به آجر و مشارکت در ساخت فضاهای آموزشی استان به نحو احسن بهره گیری لازم صورت پذیرد و این مهم تحقق نمی یابد مگر با همکاری وهمیاری و همدلی سه ضلع طلایی مثلثی که بار ها اشاره کرده ایم از جنس عشق و ایثار وتلاش که نتیجه بخش در یک هدف مشترک است .

مهاجرانی ادامه داد: با توجه به آمار مهاجرت پذیری این استان و افزایش حاشیه نشینی که باعث کمبود شدید فضاهای آموزشی در استان شده می بایست با تلاش مضاعف همه باهم به یاری البرز شتافته و به کاهش و رفع محرومیت استان توجه ویژه داشته باشیم.

دلاوریان مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز، ضمن خوش آمدگویی حضورسرکار خانم دکتر مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور و مهندس محمدرضا جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور را منشأ خیر و برکت در استان دانست، همچنین گزارشی از عملکرد پروژه های خیری و مشارکتی در دست اجرای استان و فعالیت های صورت گرفته در استان در خصوص پویش ملی آجر به آجر را ارائه نمود .

وی اظهار کرد: در حال حاضر از تعداد 87 پروژه فضاهای آموزشی و تربیتی در دست اجرا می‌باشد که از این تعداد 43 پروژه مشارکتی و خیری در حال ساخت است و بزرگترین پروژه مدرسه استثنائی خیر ساز و شاخص استان که با زیربنای 7000 متر مربع و اعتبار 350 میلیارد ریال توسط خیر نیک اندیش استان در حال احداث می باشد.

دلاوریان همچنین به اصلاح آئین‌نامه‌های اجرایی مجامع خیرین مدرسه‌ساز استانی و نظارت بیشتر به سیاست گذاری اجرایی مجامع و نیز تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز در شهرستان های فردیس ، اشتهارد و طالقان همچنین پیگیری در تحقق اعمال قانون ماده 18 شوراها تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار