اهدای 5 دستگاه تلفن همراه و تبلت به دانش آموزان نیازمند ناحیه یک بندرعباس

هرمزگان(پانا)-با حضور معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس و طی مراسمی، 5 دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت که توسط اولیای خیر دبستان دخترانه نجمیه تهیه شده بود به دانش آموزان نیازمند این آموزشگاه اهدا شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اهدای 5 دستگاه تلفن همراه و تبلت به دانش آموزان نیازمند ناحیه یک  بندرعباس

ابوذر دیوجان معاون آموزش ابتدایی این ناحیه ضمن تشکر از عمل خداپسندانه خیرین و همچنین پیگیری های مدیر و مسئولین آموزشگاه در تهیه این اقلام گفت: امروزه با وجود قرار گرفتن در زیست بوم جدید کرونایی و آموزش مجازی یکی از الزامات آموزش در فضای مجازی داشتن گوشی تلفن همراه و تبلت است تا معلمان بتوانند با دانش آموزان خود ارتباط دوسویه داشته باشند.

وی تصریح کرد: با شیوع کرونا و تعطیلی مدارس دانش آموزان زیادی در مدارس گوشی تلفن همراه و یا تبلت نداشتند که نیاز آنان از سوی خانواده های این دانش آموزان تامین شد اما دانش آموزانی بودند که به علت نداشتن تمکن مالی خانواده، توانایی خرید گوشی و یا تبلت را نداشتند و این مانعی برای برخورداری آن‌ها از آموزش مجازی معلمان خصوصا در مدارس روستایی و حاشیه شهر شد که بحمدالله با همت همکاران و تهیه درسنامه و آموزش تلویزیونی مانع از عقب افتادگی آنها از تحصیل شدیم.

دیوجان در ادامه افزود: این درسنامه‌ها به صورت رایگان در اختیار همه مدیران و راهبران آموزشی ناحیه قرار داده شد تا در اختیار دانش آموزانی که در مناطق کمتر برخوردار بوده و در بهره مندی از آموزش مجازی دارای مشکل هستند قرار گیرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: اکنون به یاری خدا و همت خیرین مشکل اکثر دانش آموزان ناحیه برای تهیه گوشی و تبلت حل شده و امروز هم 5 دستگاه گوشی تلفن و تبلت به ارزش بیش از 200 میلیون ریال که توسط اولیای خیر دبستان دخترانه نجمیه تهیه شده بود به دانش آموزان نیازمند این آموزشگاه اهدا شد.

ابوذر دیوجان در ادامه خواستار استفاده بهینه از گوشی اهدایی به دانش آموزان شد و افزود: سریعا برنامه شاد را نصب کنند و اولیا نیز پا به پای معلمان در پیشبرد اهداف آموزشی و فراگیری دروس همراه و همیار معلم باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار