اهدای خون مربیان و مدرسان پیشتاز سازمان دانش آموزی خوزستان

اهواز (پانا) - مدیرسازمان دانش آموزی خوزستان به همراه اعضای ستادی، روسای نواحی 4 گانه اهواز و کارون، مربیان و مدرسان پیشتاز با حضور در سازمان انتقال خون استان به اهدا خون پرداختند.

کد مطلب: ۱۱۴۶۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اهدای خون مربیان و مدرسان پیشتاز سازمان دانش آموزی خوزستان

محمد رحمیم کریمی در گفت و گو با با پانا با اعلام این خبر افزود: پیش از ظهر امروز اعضای ستادی ،روسای نواحی 4 گانه اهواز و کارون، مربیان و مدرسان پیشتاز با حضور در سازمان انتقال خون استان به اهدا خون پرداختند.

او در همین راستا ادامه داد: سازمان دانش آموزی استان خوزستان با همراهی 50نفر از مربیان و مدرسان پیشتاز نواحی 4گانه و شهرستان کارون در راستای عمل به شعار محوری همکاری ، هفکری و همدلی سازمان دانش آموزی دریک اقدام خدا پسندانه با حضور در محل سازمان انتقال خون استان به اهدای خون پرداختند.

کریمی با تاکید بر تقویت روحیه تعاون ،نیکوکاری ،نوع دوستی وکمک به دیگران که از اهداف و منشهای سازمان دانش آموزی هستند، اعلام کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در هفته های آتی نیز شاهد اقدامات اینچنینی خواهیم بود و جا دارد از حضور مدیران نواحی چهارگانه اهواز و کارون که دراین برنامه شرکت کرده بودند نیز تشکر کنم.

شایان ذکر است اعضای ستادی سازمان دانش آموزی استان، مربیان و مدرسان شرکت کننده در آیین اهدا خون سپس با حضور در محل سازمان در جوار یادمان مربی پیشکسوت فقید زنده یاد مجید جعفری به او ادای احترام و با ذکر فاتحه یاد او را گرامی داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار