برگزاری جلسه شورای قرآن، عترت و نمازدر اداره کل آموزش و پرورش اردبیل

اردبیل(پانا)- جلسه شورای قرآن، عترت و نماز استان در اداره کل آموزش و پرورش اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای قرآن، عترت و نمازدر اداره کل آموزش و پرورش اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل،در این جلسه احمدناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن گرامیداشت هفته قرآن، گفت: با برگزاری مراسم سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید دانشمند هسته ای کشورمان شهید فخری زاده به دنیا اعلام می کنیم که راه این شهدا ادامه دارد و ملت ایران تسلیم آمریکای استکبار و اسراییل غاصب نخواهد شد.

او تمرکز بیشتر بر فعالیت های تربیتی و آموزشی در دوران همه گیری بیماری کرونا را یک ضرورت دانست و برگزاری پیش اجلاس نماز در مناطق و نواحی تا آخر آذرماه 99، برگزاری برنامه های هفته قرآن و هفته پژوهش طبق مصوبات ستاد کرونا و تجلیل از منتخبین مسابقات قرآن، عترت و نماز و همچنین فعالان قرآنی را خواستار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بر استخراج لیست ائمه جماعات مدارس و جذب روحانیون داوطلب دستگاههای اجرایی جهت اقامه نماز جماعت در مدارس تاکید کرد.

در این جلسه مسئول ستاد اقامه نماز استان نیز بر اهمیت توجه بیشتر به اقامه نماز در مدارس طبق دستورالعمل ستاد کرونا، ساماندهی ائمه جماعات مدارس، آموزش و توانمندسازی معلمان و دبیران پایه سوم ابتدایی و پایه هشتم دوره آموزش متوسطه و مدیران مدارس تاکید کرد.

الله شکر عبدی همچنین اجرای بهینه پیش اجلاسیه سراسری نماز در مناطق و نواحی استان تا آخر آذرماه 99 را خواستار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز ضمن گرامیداشت هفته قرآن و تسلیت سالگرد شهادت شهید مقاومت سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و محکومیت ترور شهید دانشمند، شهید محسن فخری زاده بدست تروریست های کوردل استکبار جهانی، گفت: خوشبختانه حجم فعالیت های اداره قرآن، نماز و عترت در دوران کرونا نه تنها کمرنگ نشده بلکه بر کیفیت و کمیت آن افزوده شده است و تمام فعالیت های این اداره در فضای مجازی شبکه شاد بارگذاری شده و برای همگان قابل دسترسی است .

سید غلامحسن خلیلی موسوی با اشاره به برنامه های هفته قرآن، افزود: مسابقات دانش آموزان و فرهنگیان استان با محوریت نماز برگزار می شود و در راستای این برنامه، اجرای طرح ابتکاری جشنواره تولید محتوای الکترونیکی قرآن، عترت و نماز اجرا می گردد و تولیدات فاخر دانش آموزان و همکاران در این طرح مورد ارزیابی قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار