رئیس بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان اسلامشهر :

کاهش بیماران کرونایی در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - طی چند روز گذشته ظرفیت بخش‌های بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهرخالی شده، در حالی که در ده ماه گذشته تمام ظرفیت بیمارستان همواره اشغال بود.

کد مطلب: ۱۱۴۶۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کاهش بیماران کرونایی در اسلامشهر

علی اکبر معدنی‌پور رئیس بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان اسلامشهر در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان، اظهار کرد: خوشبختانه در سطح شهرستان اسلامشهر با اقدامات انجام شده از سوی شبکه بهداشت و مجموعه بسیج و سپاه طی روزهای گذشته شاهد کاهش روند ابتلا به ویروس کرونا هستیم.

او در ادامه گفت: طی چند روز گذشته ظرفیت بخش‌های بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر خالی شده، در حالی که در ده ماه گذشته تمام ظرفیت بیمارستان همواره اشغال بود و در حال حاضر تعداد چهار بیمار در اورژانس و ۱۹ بیمار هم در بخش بستری هستند، در حالی که پیش از این فقط در اورژانس بیست و پنج بیمار داشتیم.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان اسلامشهر با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی که تأثیر خوبی در کاهش روند ابتلاء به بیماری داشته، خاطرنشان کرد: هر جا که مردم و مسئولان به همراه بسیج و سپاه پا در عرصه جهاد گذاشتند، نتیجه خوبی به دست آمده و امیدواریم با اقدامات انجام شده و خدماتی که این عزیزان در کنار کادر درمان ارائه می‌دهند، به زودی شاهد کاهش، مهار و ریشه کنی این بیماری منحوس در سطح کشور باشیم.

خبرنگار: الینا ولی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار