استاندار اصفهان:

روزهای خوب آموزش و پرورش، روزهای خوب توسعه کشور را در پی دارد

اصفهان ( پانا) - عباس رضایی عنوان کرد باید در آموزش و پرورش روز به روز بهتر شد، برنامه ریزی باعث می شود آموزش و پرورش بالاتر برود و به دستاوردهای بزرگ‌تری برسد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
روزهای خوب آموزش و پرورش، روزهای خوب توسعه کشور را در پی دارد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان در یکصد و چهل و پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: امیدوارم ساعات، روزها، هفته ها و سال های بهتری را در آموزش و پرورش استان اصفهان شاهد باشیم چرا که اگر آموزش و پرورش روزهای خوبی داشته باشد، توسعه کشور نیز روزهای خوبی در پی خواهد داشت. معلمی شغل انبیاست، خداوند زحمات آنها را می‌بیند و خانواده ها نیز شاهد تلاش های این عزیزان هستند.
وی افزود: بسیار خرسندم که دانش آموزان و معلمین استان در جشنواره ها و همایش های کشوری حائز رتبه و مقام برتر شده‌اند اما نباید به این آمار دل بست و باید در آموزش و پرورش روز به روز بهتر شویم، برنامه ریزی باعث می شود آموزش و پرورش بالاتر رود و به دستاوردهای بزرگ‌تری برسد.

استاندار اصفهان ورود دانش آموزان به مقوله پژوهش را اقدامی شایسته دانست و تاکید کرد: دانش آموزانی که در حوزه پژوهش و پژوهشگری وارد می شوند مانند نهال نوپا هستند و اگر تفکرات و خلاقیت‌های مداخله ای داشته باشند حتماً نتیجه می‌گیرند. در نظام پژوهشی باید به نهال های پژوهشی و پژوهشگر جهت دهیم که این اتفاق با برگزاری جلسات بین مسئولین آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان، معلمان با انگیزه، خانواده ها و دانش آموزان رخ می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار