مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی از نقش تربیتی و نشاط بخش برخوردار است

تهران (پانا) - برگزاری جشنواره تابستان شاد تشکل پیشتازان نشان از غنی‌سازی اوقات فراغت، توانمندی و قابلیت فردی و گروهی دانش‌آموزان و مربیان را به صورت محسوس در برداشت.

کد مطلب: ۱۱۴۶۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی از نقش تربیتی و نشاط بخش برخوردار است

ابوالحسن قلیزاده، مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در مراسم اختتامیه جشنواره تابستان شاد که با محوریت مهارت‌های تشکیلاتی، معرفتی و اجتماعی در اداره کل شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: در آموزش و پرورش به لحاظ فیزیکی مدارس تعطیل شدند، اما فعالیت‌های آموزش و پرورشی به فضای مجازی شبکه شاد منتقل شد و با تلاش مربیان و دانش‌آموزان جشنواره تابستانی شاد را از ابتدای تابستان تا شهریور 99 برگزار کردیم.

او در ادامه افزود: پس از پایان زمان ارسال آثار به صورت شبانه‌روزی در 10دبیرخانه کشوری داوری شد و از میان 1500 اثر ارسالی، یک هزار و 88 اثر، برگزیده و انتخاب شد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: برگزاری جشنواره تابستان شاد تشکل پیشتازان نشان از غنی‌سازی اوقات فراغت، توانمندی و قابلیت فردی و گروهی دانش‌آموزان و مربیان را به صورت محسوس در بر داشت.

قلیزاده خاطرنشان کرد: اکنون با توجه به نظرات بعضی که فضای مجازی شبکه شاد را خشک و خسته کننده می‌دانند، باید بگویم در همین شرایط ما شاهد کلیپ‌هایی با محتوای عالی و تدوین خوب بودیم که نشان دهنده این موضوع است فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی از نقش تربیتی و نشاط بخش در شبکه شاد و در میان خانواده‌ها برخوردار است.

در ادامه این برنامه، زیبا جواهری‌نیا، کارشناس تشکل پیشتازان سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، نیز در سخنانی از تجربه شیرین برگزاری جشنواره تابستان شاد سخن گفت و افزود: در این جشنواره پیشتازان خلاق دانش‌آموز و مربی در فضای کرونایی و در شبکه شاد با ارائه بالندگی و استعداد خود توانستند خاطره خوب و ماندنی را خلق کنند.

خبرنگار: ساسان حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار