آتش‌سوزی در برج‌های مهستان؛ ۳۵ نفر نجات پیدا کردند

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از آتش سوزی در یکی از برج های خیابان مهستان پایتخت و نجات ۳۵ نفر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
آتش‌سوزی در برج‌های مهستان؛ ۳۵ نفر نجات پیدا کردند

جلال ملکی درباره این حادثه به پانا گفت: ساعت دو بامداد امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در شهرک غرب خیابان مهستان به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام می‌شود. با توجه به وجود برج‌های بلند در این محله، آتش‌نشانان سریعاً از چهار ایستگاه به همراه نردبان هیدرولیکی، خودروهای تجهیزات تنفسی و تشک نجات، به محل اعزام می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تهران افزود: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل، مشاهده می‌کنند که در طبقه همکف یک مجتمع ۱۱ طبقه مسکونی، در یکی از اتاق‌خواب‌ها به وسعت ۴۰ متر آتش‌سوزی رخ داده و شعله‌ها در حال سرایت به دیگر واحدها است.

به گفته وی، آتش‌نشانان همزمان از طریق نردبان هیدرولیکی و راه‌پله‌ها وارد مجتمع می‌شوند و علاوه بر خاموش کردن آتش با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالاتر برای نجات محبوسان احتمالی، وارد عمل می‌شوند. آتش خاموش شد و ۳۵ نفر که بیشتر زنان و مردان مسن بودند، با کمک آتش‌نشانان از طبقات بالاتر که درگیر دود و آتش بودند، نجات پیدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار