تقدیر از نو غلام حسینی کانون لقمان کاشمر

کاشمر(پانا)-مراسم تقدیر از نو غلام حسینی کانون لقمان که در جشنواره نوغلامان حسینی به مرحله کشوری راه یافته اند در دفتر معاونت پرورشی ‏آموزش و پرورش کاشمر برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۴۶۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از نو غلام حسینی کانون لقمان کاشمر

حامد ناصری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر در مراسم تقدیر از نوغلام حسینی گفت: دانش آموز مداح علی اکبرصادقی یکی از دانش آموزان فعال در همه عرصه های فرهنگی و تشکیلاتی ودارای یک روحیه معنوی و معصومانه ویژه دوران نوجوانی است. البته این روحیه معنوی حاصل تربیت صحیح و درست خانواده وی است.

وی افزود: درزمانی که بنده به عنوان مربی پرورشی در مدرسه محل تحصیل وی بودم مسئولیت برگزاری نماز جماعت از اذان گرفته تا دعوت دانش آموزان به نماز ومرتب کردن صفوف و مکبری و... برعهده ایشان بود و با دقت وظرافت خاصی این امور را انجام می دادند همچنین فعالیت ایشان در بزرگداشت ایام الله هایی از قبیل میلاد وشهادت معصومین علیهم السلام و... نیز از فعالیت های بارز ایشان در مدرسه بود.

ناصری ادامه داد: بهترین و بارز ترین مشخصه این نوجوان عزیز علاقه به امامان معصوم و اخلاصش در اجرای مداحی هایش است، امیدوارم که بتواند در همه مراحل زندگی با تمسک به اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام با اخلاص و پشتکار موفق باشد و مراحل پیشرفت را در همه عرصه های علمی ومذهبی طی کند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی گفت: به همه دانش آموزان توصیه می کنم که اگر دنیا وآخرت می خواهید از معنویات بویژه خدمت به اهلبیت علیهم السلام غافل نشوید. امیدوارم که شاهد درخشش همه دانش آموزان عزیزمان در همه عرصه های فرهنگی ،تربیتی و علمی ومذهبی باشیم.

این مراسم به دلیل ایام کرونایی فقط با حضور معاون پرورشی، سرگروه پرورشی، مدیر کانون لقمان و خبرنگار پانا انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار