توضیحات پلیس در مورد انتشار کلیپ قتل یک طلا فروش در فضای مجازی

تهران (پانا)- رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در مورد کلیپی که اخیرا در فضای مجازی در ارتباط با قتل یک طلا فروش منتشر شده بود، توضیح داد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
توضیحات پلیس در مورد انتشار کلیپ  قتل یک طلا فروش در فضای مجازی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیداحمد خسروی در این زمینه گفت: مطالب منتشر شده در شبکه های مجازی مبنی بر قتل یک نفر طلافروش و سرقت طلاها توسط سه نفر سارق مربوط به کشور ایران نیست.

وی افزود: با انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قتل یک نفر طلافروش و سرقت طلاها توسط سه نفر سارق، این کلیپ به دقت از طریق مرکز رصد فضای مجازی معاونت اجتماعی ناجا بررسی و مشخص گردید این کلیپ مربوط به کشور ایران نیست و متعلق به یکی از کشورهای خارجی است که متاسفانه عده‌ای انگشت‌شمار به قصد تشویش اذهان عمومی اقدام به انتشار این کلیپ کردند که قطعاً موضوع از سوی پلیس رسیدگی و با منتشر کنندگان آن طبق قانون برخورد خواهد شد.

خسروی افزود: ۸۰درصد محتوای تولید شده در فضای مجازی توسط ۲۰ درصد از کاربران تولید می‌شود یا به عبارت دیگر ۸۰ درصد، مصرف کننده افکار و عقاید ۲۰ درصد کاربران هستند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا با توصیه به مردم در خصوص عدم توجه و اعتنا به برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با افرادی که قصد برهم زدن امنیت ذهنی و روانی مردم جامعه را داشته باشند برخورد قانونی می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار