پوستر«آوای شب دهم» رونمایی شد؛ تلاش‌های دختری که می‌خواهد مترجم هیات ناشنوایان شود

تهران (پانا) - پوستر مستند «آوای شب دهم» به کارگردانی سمیه کریمی با روایتی متفاوت از دختری که می‌خواهد مترجم هیات ناشنوایان شود، در آستانه برگزاری چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
پوستر«آوای شب دهم» رونمایی شد؛ تلاش‌های دختری که می‌خواهد مترجم هیات ناشنوایان شود

به گزارش روابط عمومی خانه مستند؛ ساخت مستند «آوای شب دهم» ۲ سال طول کشید و به تازگی تدوین آن به پایان رسیده و در آستانه برگزاری چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت آماده نمایش است. این مستند درباره دختری است که پدر و مادرش ناشنوا هستند و خودش می‌خواهد مترجم هیات ناشنوایان شود که در این راه با مشکلاتی موجه می‌شود.

هیات‌های یزدی بسیار جالب هستند و عزاداری بسیار متفاوتی را نسبت به شهرهای دیگر انجام می‌دهند. سوژه این فیلم زمانی به ذهن کارگردان رسید که شاهد عزاداری هیات ناشنوایان در یزد بود و مترجمی که این هیات را همراهی می‌کرد خیلی خوب از پس این کار برنمی‌آمد و حس و حال آن چنانی نداشته و در نهایت ایده ساخت مستندی در ارتباط با «سعیده» و علاقه‌اش به مترجمی هیات ناشنوایان شکل می‌گیرد.
مستند «آوای شب دهم» که در بخش فیلم‌های نیمه بلند مسابقه اصلی چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت حضور دارد، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج و تولید شده در خانه مستند است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار